Gå til innhold

En augusthøne takker for seg

Anbefalte innlegg

På tirsdag skulle vi hatt fryseforsøk på St. Olav, tilhørende vårt 2. IVF-forsøk, men ingen av de 2 fryseeggene overlevde tiningen.

I løpet av det siste året har vi da hatt 2 IVF-forsøk, 2 fryseforsøk og 2 avbrutte fryseforsøk, altså 6 hormonbehandlinger. Etter å ha tenkt litt på saken synes jeg det er nok for denne gangen, kroppen min føles helt ute av kontroll, vekten kryper oppover og humøret er generelt helt elendig. Velger derfor å sette strek i denne omgang, fokusere på kroppen og kjæresteforholdet (straks 7 års bryllupsdag...joohoo...) og bare kose oss med hverandre. Rødvinskvelder utover høsten, ferietur til Frankrike og en koselig jul står for døren...

Over nyttår setter vi i gang igjen, så får vi se hva som skjer....

Har bedt mannen finne ut hvordan man blokkerer visse internettadresser, tenker at det er eneste måten å holde meg borte herfra på... *fnise*. Noen som vet hvordan man gjør det?

Har bedt ham om å åpne den en gang i måneden slik at jeg kan gå inn og sjekke hvordan det står til med alle....

Ønsker alle hjertelig lykke til med frys og IVF og alle andre metoder, håper dere får flotte "julegaver" i år, alle her inne fortjener det så inderlig!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6084193-en-augusth%C3%B8ne-takker-for-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så utrolig synd.....

Forstår dine tanker og følelser rundt dette...... Det er tøffe tak å være i vår situasjon.....

Håper du får en riktig så fin høst med mange muligheter!!

Ønsker deg alt godt og så håper jeg du blir fit-for-fight igjen om ikke så lenge :o)

Klem fra

Åå så trist, men skjønner det godt. etter 5 hormonbeh inkl en overstimulering var jeg helt på bånn i vår. tre mnd fri med ferie sol og romanse gjorde susen og når er jeg glad og forelsket klar for nye slag. vi feirer seks års bryllupsdag om en mnd!!

Lykke til og nyt livet, jeg fant ut at barnløshet også har sine fordeler. kos deg og velkommen tilbake når den tid nærmer seg.

magne klemmer

Vil bare få si at eg føler med deg..

Litt av ein berg-og dalbane dette vi holder på med!

No får du samle lyst. mot og krefter, og gjøre deg sterk og klar for nye rundar siden!

Det SKAL bli din tur ein dag òg!

DEN SOM VENTER PÅ NOE GODT - VENTER IKKJE FORGJEVES!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klem fra

Og her sitter jeg og klager over meg selv, med mitt første kommende forsøk.. At det går an eifos? Uff detta var litt trist lesing. Håper du kommer sterkere tilbake snart. Skjønner at ting er tungt. Har dere barn fra før? Eneste måten du kan blokke oss på, er å legge oss til under favoritter, slik at du ser oss hver dag (hihi) uffamei, håper vi sees snart

klem

Annonse

Det var trist at de ikke overlevde Ambra. Det kan nok være lurt å gi kroppen og deg selv en pause nå ja. Så kan dere fokusere kun på hverandre en periode og alt det andre som gjør livet verdt å leve. Et klokt menneske sa en gang: " Det beste med fremtiden er at den kommer en dag om gangen" noe som jeg føler er veldig sant:).

Kos der alt dere orker denne høsten så kan dere satse på nytt over jul.

Stor klem

Hei Ambra.

Ville bare ønske deg god pause. Kjedelig når man må slite så fælt. Jeg er igang med mitt tredje og har to fryseforsøk etter det. Så må man seriøst begynne å vurdere. Sikkert godt å ta en pause. Alderen min tilsier at jeg ikke har tid til det, så vi får gjøre alt vi kan nå mens vi kan det:)

Vi treffes vel her på nyåret. Kos deg i tiden som kommer.

Klem

Trist at det skal være så vanskelig! Jeg ønsker dere en riktig god høst og vi ses her etter jul, og hvem vet - kanskje vi alle er gravide?! Tror det er fornuftig å stoppe opp og tenke seg om, og huske å leve midt i det hele.

Mange klemmer fra

Ja det har du helt rett i - her var mange koselige svar!

Håper inderlig at jeg ikke treffer noen av dere her etter nyttår, noen av oss skal det da tross alt gå bra med, eller hva ?

Alderen min tilsier vel også egentlig at vi bare burde dure videre i samme tempo, men skitt au. Er det meningen at det skal skje, så skjer det, tenker jeg... Men det viser seg vel etter hvert.

Ønsker dere alle en fruktbar høst!

Klem

Så trist å høre at det ikke vil klaffe for dere. Tragisk at man må slite så ille for å få barn.Håper dere klarer og koble ut en stund og bare koser dere med hverandre,og at du fatter nytt mot og prøver igjen.

Ønsker deg lykke til videre Ambra,hva du enn velger å gjøre. Håper iallefall at det lykkes dere å få et lite nurk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...