Gå til innhold

milva76.......


Go`mamma`n...

Anbefalte innlegg

Vi er vel ganske "likestilt" på termin.....Bare lurer på ; har symptomene dine "forsvunnet" de siste dagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det har de. Liker det ikke. Har fortsatt litt ømme pupper, men ikke veldig. Mavevondten er borte og kjenner ikke på noe annet. Har litt økt utflod.

 

Hvilken dag har du termin?

 

Jeg skal til legen både på tirsdag og onsdag og regner med at jeg får ul som kan berolige meg en av dagene. Er litt engstelig nå, men sikkert helt uten grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ut fra legen, og min termin - 24. april.Utfloden min begynte å øke i dag, faktisk...Sånn eggehvite- aktig......Det begynte i dag, samtidug med at de andre symptomene forsvant......Jeg er oxo sånn urolig..Tenker til og med : "kanskje jeg ikke er gravid allikevel......"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere:-) Jeg er 10+5 nå, og for 3 uker siden mistet jeg også alle gravid symptomer og fikk noen små blødninger, fikk ul og alt var fint. Nå er alle sympt tilbake for fullt og verre enn de var. Så nyt tiden dere ikke er kvalme og uggne:-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett! Må bare prøve å tenke sånn. Og puppene mine var superømme igjen i dag. Må løfte dem rundt i senga. Hi, hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...