Dingeling Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 Heisann jenter.. noen her som ikke har dilla på noe eller er d bare meg som er "sånn"? i første sv.skap så spiste jeg litersvis med softis og rødbeter på glass,men nå har jeg absolutt ingen diller.. ganske pussig for jeg liker ikke rødbeter,og fikk halsbrann av d så det holdt og måtte opp hver natt og kaste meg over melkepakken for å prøve å lindre det.. men kunne jeg holde meg unna?? NEI! kanskje det er en gutt denne gangen eller kanskje det kommer senere i sv.skapet.. hvem vet? jeg er nå i uke 16..
gammel røy Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 har ikke hatt diller i det hele tatt- er i uke 31
JuneOgSpireNr4*høygravid* Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Er gravid med 4 barn og har ikke hatt diller i noen av sv skapene. Jeg tror nok at hvis man har litt vilje, så klarer man å styre unna om man er bestemt nok.Men jeg kan jo ikke si det sikkert, i og med at jeg ikke har hatt "dilla" . :-))
Bratsj Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 Hei Har ikke hatt pica i hverken dette eller forrige svangerskap jeg. Men spiser selvsagt svært godt - av alt !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå