Gå til innhold

April: Intimt spørsmål (sex)

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det flere som er misfornøyd med situasjonen der nede? Nå er det snart gått 1 1/år. Sexlivet går opp og ned, men føler ikke at han blir skikkelig tilfredstilt. Han har innrømt å kjenne livmorhalsen (som ikke er så opphissend akkurat) som igjen gjør at jeg føler meg som en "turn off"

Prøver jo å trene musklene inniblandt, men blir motløs når jeg ikke merker forskjell.

Faen! Skal det være sånn resten av livet?? Han kommer til å stikke av med noen yngre til slutt hvis det skal fortsette sånn...

Velger anonymknappen nå dere

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6083506-april-intimt-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*trykke på anonymknappen først*

Gubben min har ikke "klaget" selv om jeg selv kjenner endringer. Feks blir jeg fortere "vid" noe som sikkert ikke er like kult for ham (og heller ikke meg - fører til at vi ikke kan holde på så lenge av gangen), men ellers så har det meste faktisk vært positivt for min del. Når det først begynte å bli bra (7-8mnd etter fødsel) så ble det veldig bra, faktisk bedre enn før. Med unntak av det at jeg etter ei stund føler meg veldig "vid", som sagt.

Lettere sagt enn gjort, men tror nok det hjelper om man ikke tenker på endringene. Blir man helt oppslukt i hverandre, og sparer selve samleiet til slutten av akten så tror jeg ikke man så lett vil tenke på det som ikke funker så bra som før - da tenker man bare på èn ting, tihi ;o) Det hjalp i alle fall på meg som ikke syns noe om sex før nærmere jul i fjor. Litt panikk for at det skulle gjøre vondt (for det gjorde det jo i starten), såpass at lystmodusen lot vente på seg.

Og husk at dere har noe spesielt; tviler på at han stikker av med en fjortis fordi underlivet ditt har endret seg litt. Tenk på alt dere nå deler, inkl et nydelig barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...