Gå til innhold

Hallojsen....ang hvilken uke......


Go`mamma`n...

Anbefalte innlegg

Logga meg på nå, og der står det jeg er i min 7. sv uke. Men jeg var jo på babyverden.no i stad, og der sto det at jeg var 5+4......Nå skjønner jeg ingenting merker jeg :-§

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Vi er omtrent like langt vi da! For meg viste BIM og Babyverden sine kalkulatorer ulikt med 3 dager. Babyverden sin ga termin 23. april og BIM 26. april. Har regnet meg ut med 40 uker og 2 dager til at termin er 25. april. Det var legen min enig i også.

 

Ga kalkulatorene ulik termin for deg også? Hvis du er 5+4 på Babyverden så mangler du jo to dager før du er i din 7. uke. Kan de stemme at det var et avvik på to dager?

 

Litt merkelig at du var kommet kortet på Babyverden enn BIM. For meg var det motsatt!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir helt forvirra her :-) På babyverden.no står det (akkurat nå) at jeg er 5+5. Med termin 26.april. Utfra legen min fikk jeg termin 24.april (f d i s m - 19 juli)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Og utfra den kalkisen her på bim har jeg termin 28.april.........Herregud, flere forslag til termin her :-))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så forvirra at jeg rett og slett telte selv i Outlook. Skrev ned fullgåtte uker hver mandag siden det er da jeg skifter. Det er jo litt gly å se også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legen min regnet ut akkurat det samme som på babyverden.

Så jeg tror kanskje babyverden er mest lik den legene følger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...