Gå til innhold

Svigermor liker ikke navnet


lene820

Anbefalte innlegg

Hva syns dere om navnet Sanne?

Vi har døpt tulla vår det. Å svigermor benytter hver anledning til å kommentere at hun ikke liker det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes navnet er nyyyyydelig! Hva svigermor sier skal dere ikke bry dere om. Er DERES valg. Her var ikke svigermor fornøyd med navnet (Nemi), men nå etter 6 uker har hun begynt å venne seg til det. Det kommer di svigermor til å gjøre og.

Her kallte vi hun for vesla fram til vi fantnavn og svigermor fortsatte å si vesla,men jeg sa klart ifra at hu heter Nemi så da føyde hu seg :)

Si rett ut hva du synes om bemerkningene hennes. Hvis du er av typen som kan det da. Er vanskelig,men det bli så mye bedre etterpå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sanne er veldig fint! Og drit i svigermor! Som jeg pleier å si, de fikk velge navn til sine barn, og nå er det vår tur. De har ikke noenting med det!! Men er hun som min svigermor, så blir det nevnt et par ganger ja...i timen! Hun venner seg til det når jenta blir større og om mulig enda mer sjarmerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for meg er det veldig dansk og veldig kallenavn, men det er jo mange navn. Hadde nok sagt til svigermor i en vennlig tone at vi vet hva du mener om navnet, du behøver ikke si det mer. Og det bør din samboer si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sanne var jo KJEMPEFINT!!! Ikke så mange som bruker det. Forbinder det med ei veldig søt lita tulle jeg. Vær glad du har brukt et navn du liker, kjedelig å angre i ettertid! Er nok ikke lenge til svigermor synes Sanne er det eneste navnet som passer på tulla, skal du se!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...