Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallå!

Er det fleire enn meg som har syklus på bærtur? Eg plar ha 27 dagars syklus, og dei to periodane eg har brukt el-test var testen positiv ganske nøyaktig 14 dagar før ikm - dvs på dag 13. Nå er eg på dag 16, og framleis ingen el. Sukk! Kanskje eg ikkje har el denne månaden... Andre som har vore ute for det same? Nå begynte eg ikkje å teste før på dag 11, så det kan ha vore ein tidleg el, men i såfall er det ein 23 eller 24 dagars syklus, og det i alle fall ikkje særleg normalt. Grumf!

frustrert helsing

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Sliter du ennå?Skal krysse fingrene for deg :-)

Her går det bra,var på ul forrige uke,vi får en gutt!Da får vi to av hver.Krapylet sparker og turner hver dag.Da kan jeg jo slappe av og nyte det lettere.

Masse lykke til til deg.......

Skrevet

Hei igjen, så¨hyggeleg å høyre frå deg!

Eg tenkte faktisk på deg i stad og såg etter deg på 2. tri. Du har kanskje ikkje vore innom så mykje i det siste? Det er godt å høyre at det framleis går bra, og at guten sparkar. Du er vel snart over den magiske grensa der du kan begynne å kjenne deg tryggare. Eg lurer forresten på korleis gubben din tar det - har han vent seg til tanken nå?

Sjøl har eg hatt ein lang og hyggeleg sommarferie, dessverre utan teljande resultat. I dag har eg ikkje testa, satsar heller på at mensen dukkar opp. Litt antydning til ømme pupper i dag kan tyde på at eg har hatt ein tidleg el. Så eg får nok tantebesøk i slutten av veka, skulle eg tru. OM den da ikkje mot formodning sat nå, men det trur eg altså ikkje noko på! Men takk for at du kryssar fingre. Kanskje det hjelper...

mvh

Skrevet

Hei

Joda,mannen min tar det veldig greit nå.Nå er jeg jo halvveis i morra,så det er jo ingen vei tilbake heller :-) Men det blir jo litt ekstra på ham.Begynner å bli tungt å jobbe,sliten og småsur når jeg kommer hjem.Og vi har jo tre fra før og ta vare på,men det må jo bare gå.

Skulle selfølgelig ønske han var mer engasjert,men han er typisk mann som ikke filosoferer og tenker like mye på det her som jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...