Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #1 Del Skrevet 26. august 2006 Hei,jeg er ny på sidene her. Har prøvd å bli gravid i over ett år, og endelig har vi lykkes! Tok en test i går, og den var tydelig positiv. Har mange symptomer, og tankene surrer i hodet. Er kjempe glad nå. Har ikke vært hos legen ennå, må prøve å få en time til uka. Jeg jobber på et sted der jeg daglig er i kontakt med kjemikalier, og lurer på hva jeg bør gjøre i forhold til jobben. Må jo gi beskjed der så snart som mulig om at jeg er gravid. Arbeidsplassen er ikke stor, så en omplassering vil nok ikke hjelpe i forhold til kjemikaliene. Noen som kjenner til hva som er prosedyren da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørland-snuppa Skrevet 26. august 2006 #2 Del Skrevet 26. august 2006 gratulere. kan tenke meg du er lykkelig og helt fjærn nå siden dere har prøvd så lenge. litt syn at du er anynym. for da er det ikke så lett og følge med deg og vite når det er deg jeg skriver med. men du bør ringe til legen din på mandag. for det er ikke bra og jobbe med visse kjemikaler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambini Skrevet 26. august 2006 #3 Del Skrevet 26. august 2006 takk! ja må kontakte legen mandag morgen, vil ta alle forhåndsregler sånn at jeg vet at jeg har gjort alt for at den lille har det så bra som mulig. maling, tynner etc. er jo ikke bra i det hele tatt, men synes det er kjipt om jeg eventuellt ikke kan være på arbeidsplassen bra med tips, må prøve med fram litt her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørland-snuppa Skrevet 26. august 2006 #4 Del Skrevet 26. august 2006 mulig du kan jobbe hvis du har munnbinn eller noe,men det vet legen alt om. godt vi har leger sier jeg bare ;-) ser du har fått deg ett kallenavn.:-) mye koseligere det og prate sammen da. mange har bare anonym for de vil ikke at vi skal vite hvem de er, men en vet jo kun vem de er på nikket. ikke hvem de er som personer. lykke til. gleder meg til og høre hvordan det går med deg fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå