Gå til innhold

Må bare få ut litt irritasjon


ღDidrikmamsenღ

Anbefalte innlegg

Nå har de i leiligheten over oss fest, igjen! Blir så lei av at de fester stort sett hver helg, tar ikke hensyn i det hele tatt. Så her sitter jeg da, trøtt som få, men å sove?? Neida, det går ikke ann i dette bråket. Bruker å gå opp å si i fra som regel, men begynner å bli lei. Mener de kan ta litt hensyn. Sitter på nett og surfer etter enebolig, vil bort i fra dette bråket når minstemann kommer... Måtte få ut litt frustrasjon, sitter her og irriterer meg grønn!! hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjønner deg godt.

men når noen her i nabolaget eller i blokka har fest, så tenker jeg bare på meg selv og at jeg liker nå og ta meg en fest en gang i blandt jeg og. og syntes ikke det er noe gøy med klagete sutrete naboer og bare ler de holde på.så sant ikke dattra mi ikke får sove,men hun sover alltid som en stein. men skjønner du blir irritert hvis det er ver eneste helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker som regel å ta meg en fest jeg også, men vi drar som regel ut på byen. Disse sitter som regel til 5-6 tiden på morgenen og det er fryktelig lytt i denne blokka, og det er minst 2 helger pr måned. Begynner å bli litt lei nå ja :( Min lille tuppelupp sover som en stein hun også, men jeg får jo ikke til å ta meg av henne (som våker kl 7) når jeg ufrivilig er våken hele natten. Sorry at jeg virker litt sur, men blir bare veldig irritert. Er jo ikke så gammel selv, så jeg skjønner de jo egentlig, men mener de kain dra på byen som andre folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja selfølgelig. og jeg mente ikke at jeg syntes at du var altfor sur. jeg skrev bare hva jeg mener og gjør når det er der jeg bor.men de aller fleste dra på byen her og. hadde nok blitt veldig irritert jeg og om de hodlt på hele natta igjennom. og det var rett over meg eller under meg eller på en av sidene mine. og det var ofte. fårstår deg godt. men bare ring politiet. om de ikke gir seg etter første gangen politiet er der så ringer du til bake og politiet vil ta med sterioanlegge. det vet jeg om en an plass de gjorde. og da ble det stille ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...