marguritten Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 kan merke at jeg ikke får i meg så mye mat mere. føler meg nesten stappmett etter "først bit". var på middag, å jeg klarte så vidt å få ned noen få poteter og et lite stykke kjøtt før jeg nesten trillet ned av stolen. vanligvis sier jeg ikke nei til dessert, men jeg var på nære nippen til å måtte hoppe over den også. men heldigvis hadde jeg ´litt plass til overs. men det er i allefall merkelig at det allerede nå er liten plass til magesekken.slik føler jeg i allefall.
mensana Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Samme her, nordkvinne! Plass til lite mat og det jeg spiser om gangen går jeg og gulper på i timesvis.... blærk.
Lystpåentiljeg Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 Sliter med det samme nordkvinne! Synes det er plagsomt jeg, og er bare i 24. uke, hvordan skal dette gå? Hehe, føler meg i tillegg litt snytt... står og lager god mat, men orker så lite - i dag var vi bedt på god mat, men det ble en miniporsjon på meg for jeg måtte jo ha plass til å puste liksom.
*Lucia* Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Sånn er jeg også. Blitt mye fortere mett de siste ukene! Men drikke går fint... Nå sitter jeg å "koser" meg med et stort glass melk.........
Tess30 Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 samme her....Litt irriteranes, man blir jo like fort sulten igjenn!
marguritten Skrevet 27. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2006 http://www.babyverden.no/templates/Article____380.aspx der kan man jo se at babyen vokser,,,men man kan også se hvor mindre magesekken blir.... det blir nok ikke noe bedre med ukene...... uhuuuu.....
Ylva og Mathilde Skrevet 27. august 2006 #7 Skrevet 27. august 2006 Synes det begynner å bli tungt å puste også jeg! Ihvertfall når jeg har spist, føles som jeg ikke har nok plass til luft. Hvordan skal dette gå??
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 27. august 2006 #8 Skrevet 27. august 2006 Me too!!!!! er egentlig en skikkelig stor spiser ;-) men nå får jeg ikke plass til noe lenger....... egentlig er det vel litt bra for min del da- forbrenninga mi har nemlig forandret seg "litt" etter at jeg blei gravid ;-) det er liksom slutt på å spise så masse man vil uten å legge på seg nå ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå