dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 ok,håper noen kan hjelpe meg!! hadde ikm på onsdag,men tanta har ikke kommet. var på do nå og da kom det 2-3 dråper blod,ikke noe på papiret. pleier å komme masse når tanta først kommer. tok en test før i dag som var negativ(ikke morgenurin....). tror dere det kan være noe?? håpe,håpe,håpe....;-)
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 så lenge tr ikke kommer er det jo håp!! Krysser fingrene for deg jeg, dollypopp!
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 Åh - så spennende!! Kan ikke hjelpe med så mye, dessverre, men jeg kan krysse alle de fingrene jeg har og håpe-håpe-håpe-håpe-håpe og blåse masse babystøv på deg *************************blåse************************** )
~Maja Mor~ Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Vi er alle gravide inntil det motsatte er bevist! Jeg har også IKM på onsdag, skal prøve å ikke teste før det. MEN kan ikke love noe :-) Vent til mandag med å teste på nytt da, da er det jo 3 dager til IKM... Lykke til :-) Klem
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 26. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2006 takker! grabber til meg:-) gubben er jo helt i hundre her....prøver å roe han ned litt, for at han ikke skal bli så skuffet, man er jo helt gira...hihi.
Sussa85 - snart 2? Skrevet 26. august 2006 #6 Skrevet 26. august 2006 jeg skjønner ikke dette jeg....flere som skriver at de ser 2-3 dråper blod men ikke på PAPIRET? åssen ser dere disse bloddråpene da? ....studerer du urinen i do og anslår at dette er blod? ..om jeg ser blod så er d jo på papiret... mulig jeg er trøtt nå men....?... huff jeg høres frekk ut nå men...hehe..jeg skjønner det ikke....
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 26. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2006 jeg hadde ikm onsdag som var.
~Maja Mor~ Skrevet 26. august 2006 #8 Skrevet 26. august 2006 Huff, nå er jeg trøtt, nå igjen. Jeg leste feil. Ser at du hadde på onsdagen som var...Beklager...skal legge meg snart :-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 26. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 26. august 2006 må jo sjekke om det kommer blod når jeg venter mensen. hvordan vet du når du skal dytte inn proppen ellers?? doen er jo hvit,så er ikke så vanskelig å se....hehe.
Sussa85 - snart 2? Skrevet 26. august 2006 #10 Skrevet 26. august 2006 men...3 dråper blod blir så utvannet at man ikke ser d...? må jo i såfall være litt mer om du skal se d..om du ikke ser ned i do at det drypper 3 dråper før du tørker deg da? hehe...og ingenting på papiret..? jaja:) uansett..lykke til..håper spiren sitter for deg!..... klem
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 26. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 26. august 2006 ok,tok det ikke opp og målte det akkurat da,men si 5 dråper da.... men hvis du vil ha det i detalj så var det( ca) 5 dråper inni slim. bedre kan jeg ikke beskrive det,for jeg studerte det ikke så nøye. men det var hvertfall ikke sånn masse som det pleier å være. fornøyd.....hehe;-)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 26. august 2006 #12 Skrevet 26. august 2006 hehe..sorry at jeg vanskelig hehehe..men er nysgjerrig av natur jeg...i slim sier du...merkelige greier da:) jeg vet bare om blod i el slim jeg..det er jo og vanlig.... jaja..fikk mensen i dag jeg..og d kom IKKE NOEN DRÅPER...akkurat som en foss åpna seg...koslig på jobb ja;) hihi... håper som sagt at dette er ett godt tegn..du får komme tilbake med mere detaljer:)
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 26. august 2006 #13 Skrevet 26. august 2006 hehe...ta en test i morra tidlig da vel!! Blir jo så spent selv..)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 26. august 2006 Forfatter #14 Skrevet 26. august 2006 tar en test i morgen tidlig hvis ikke det har kommet for fullt i løpet av kvelden. kommer ikke til å få sove i natt jeg da.... går jo aldri 4 dager over... men,venter alltid det verste jeg.
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 26. august 2006 #15 Skrevet 26. august 2006 Mmmmm, det hadde vært moro - syntes det må være din tur snart nå... Jeg skal gjøre en innsats og sove med fingrene frysset, så får vi håpe det hjelper ! ) En stor kopp te og en arm å sove på gjør underverker - jeg har i alle fall en date med en god arm og Jon Blund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå