Gå til innhold

blir dårlig av fast-food.......

Anbefalte innlegg

jeg får det sikkerlig dårlig dagen etter på,hvis jeg spier fast-food(frityrstekt mat,mcdonalds osv)

får ikke vondt i magen eller noe. men jeg syns at jeg "lukter" av fett...og jeg føler meg ekstra trett og uopplagt.sur og grinete også.

å vill bare sove.... nesten som om jeg er fullsyk....også er jeg sinnsykt tørst..

er det flere som har det sånn?

jeg tror serisøt at jeg skal holde meg borte fra sånn mat,men jeg spiser det jo egentlig ganske sjeldent. men jeg "glemmer" hvor dårlig jeg har det dagen etter på.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6082304-blir-d%C3%A5rlig-av-fast-food/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er verken sunt for mor eller barn å spise sånt.

men jeg så en film,SUPER size ME,,, om en mann som lever på mcdonalds i 30 dager. han blir helt avhenig av det. men han kaster opp også, lukter og har det fysisk dårlig.

det var sikkerlig sjokkerende å se den filmen..

men nå spiser jeg ikke det hver dag.kanskje 1 gang i mnd.

Hehe, jeg har sett den filmen...den er kvalm og litt uintresant egentlig. Samboer ble sittende alene etterhvert. Jeg er egentlig litt glad i mac mat, men ikke ofte. Det holder med en gang i mnd, heldigvis har ikke vi mac donalds i den byen vi bor i, så den blir en tur ut av det hvis vi skal dit. Skal dit forresten i morgen etter ultraly timen min, 3D -gleder meg til å se babyen igjen:)

Annonse

Hei!

Jeg har det helt likt! Nå har ikke jeg lyst på mc donalds eller pizza o.l pga garviditeten heller. Men på 17mai skulle vi spise noe natt mat og da var alle i bilen bestemt på å kjøre innom drive in på mc d,så da ble det en cheeseburger på meg også...jeg kastet opp og var super uvel dagen etterpå:-(

Men men,like greit siden det er så usunt.

Kos og klem

Jeg og blir somregel alltid dårlig i magen av Mc Donalds, Burger King og sånn mat. (Pizza går bra...) Det er kjempegodt av og til, men det virker sånn at jeg er mett en kort periode før jeg bare blir kvalm og rar. Det er nok en grunn til at en ikke skal spise det så alt for ofte!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...