Unnemor Skrevet 27. august 2006 #27 Skrevet 27. august 2006 Så flott, Moderen. Gratulerer så mye! Ønsker lillegutt og dere lykke til fremover :-) Stor klem
Baby-07? Skrevet 27. august 2006 #28 Skrevet 27. august 2006 Gratulerer så masse! Hører egentlig til på et helt annet forum, men jeg har vært innom her daglig for å se hvordan det går med deg og lillegutt. Feller noen glederstårer for deg nå. Beundrer din guts til å stå løpet ut, og DU GREIDE DET :-) Håper dere får en fin tid på sykehuset, selv om det også kan bli slitsomt. Kos dere!!
Gjest Skrevet 27. august 2006 #29 Skrevet 27. august 2006 GRATULERER! Blir så rørt at tårene spetter :-))) Tenk at det gikk så bra...det er helt fantstisk!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #30 Skrevet 27. august 2006 Gratulerer så mye. Har fulgt med dere. Utrolig å tenke på at om du hadde fulgt legens råd så hadde du ikke hatt ham. Lykke til videre
turbomamma til 3 Skrevet 27. august 2006 #31 Skrevet 27. august 2006 Gratulerer så masse til deg og dine. Jeg har fulgt med på deg og tenkt på deg hele denne tiden, selv om jeg ikke har vært så flink til å heie her på BIM. Lykke til med tiden som kommer.
Sunniva- og Majamamma Skrevet 27. august 2006 #32 Skrevet 27. august 2006 Nei, dette var de beste nyhetene på lenge. Har gåsehud her... Gratulerer så masse med gutten din!!!!!!!!!
Bratsj Skrevet 27. august 2006 #33 Skrevet 27. august 2006 Må bare få føye meg til gratulantene her, takk for at du har delt denne fantastiske reisen med oss !! Ønsker dere alt godt ! Jeg er selv kuvøse-barn, noe ingen skulle kunne tro når de ser meg i dag :-) Alltid vært sterk og stor nok, og ikke hatt mere sykdom enn andre barn. Dette går fint, skal du se !
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 27. august 2006 #34 Skrevet 27. august 2006 Gratulerer så masseC";). Godt alt har gått bra!
mammaen til G & A Skrevet 28. august 2006 #35 Skrevet 28. august 2006 Gratulerer saa masse med lille Karl Teodor... Masse lykke til videre, og haaper alt faar bra for dere videre=)
___ Skrevet 28. august 2006 #36 Skrevet 28. august 2006 Gratulerer så masse. Han er jo stor. Søsteren min veide ikke stort mer da hun ble født etter full tid. Så fantastisk at du greide det. Det bøir sikkert noen slitsomme uker fremover nå også, men nå kan du i hvertfal slappe av litt innimellom og overlate ansvaret til noen andre. Det fortjener du. Håper det ikke går alt for lang tid før du kan få med deg en frisk og fin gutt hjem fra sykhuset.
mamamimmi Skrevet 28. august 2006 #37 Skrevet 28. august 2006 Hei. Har fulgt med din reise fram til målet her på BiM. Fantastisk. Man savner ord. Nå önsker jeg deg koselige dager med den lille. Klem
Nilla43 Skrevet 28. august 2006 #38 Skrevet 28. august 2006 Gratulerer moderen! Dette er bare så fantastisk! Har fulgt med dere hele veien, og vært innom daglig for å se hvordan det går med dere. Masse lykke til i tiden fremover :-) Kos dere!
Medium fikk guttebass Skrevet 28. august 2006 #39 Skrevet 28. august 2006 Gratulerer så mye med gutten! Jeg fikk helt tårer i øynene da jeg så innlegget ditt. ) Lykke til videre, moderen! )
Ferdig ;-) Skrevet 28. august 2006 #40 Skrevet 28. august 2006 Gratulerer så masse med Karl Teodor. Så deilig å høre at det går bra :-) Masse lykke til videre.
SurreGuri Skrevet 28. august 2006 #41 Skrevet 28. august 2006 Gratulerer så vanvittig mye med den flotte gutten din!!! Helt utrolig at den dagen skulle komme!! Jeg hører til på dinbaby, men har følgt med deg og din lille kjemper siden starten, etter at noen der inne tipest oss om at vi måtte krysse fingrene for deg om at det skulle gå bra. Det har vært opp og ned turer, men tenk nå kan du slappe av og nyte lillemann og retsen av familien med ro og fred i sjela=) Ufattelig hvort fort det har gått, kanskje ikke så mye for deg....men alikevell all ære for en tøff mamma som deg!!! HILSEN
Ann-ch. Skrevet 28. august 2006 #42 Skrevet 28. august 2006 Gratulerer så mye. Godt å høre at alt har gått bra. Ønsker deg lykke til videre og kos deg med den lille:-)
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 28. august 2006 #43 Skrevet 28. august 2006 Gratulerer så mye ) Er så glad på deres vegne nå..... Klemmer fra
adventsbaby Skrevet 28. august 2006 #44 Skrevet 28. august 2006 Åhhh, puhhh, dette var flotte nyheter. Gratulerer så masse masse, super fint navn synes jeg også. :-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 28. august 2006 #45 Skrevet 28. august 2006 GRATULERER!!!! :-D Så godt at denne nervepirrende tiden er over!!! :-D Det er skjeldent at jeg blir så rørt og engasjert over en fremmed sin situasjon! Men her har jeg ventet i spenning mellom innleggene dine og har blitt like rørt og glad hver gang vi har fått positiv tilbakemelding! :-) Nå krysses fingrene for at den lille røveren din fortsetter å være sterk utenfor hybelen din! Stooooor klem fra meg og lille Nikolay!
KMB Skrevet 29. august 2006 #47 Skrevet 29. august 2006 Gratulerer kjempemasse. Flott at gutten nå er ute, og alt ser ut til å gå bra! Masse lykke til fremover. Klem fra
66mod. Skrevet 29. august 2006 #48 Skrevet 29. august 2006 Gratulerer så masse, moderen. Ønsker dere lykke til videre...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #50 Skrevet 29. august 2006 Åhhh gratulerer..... Vet ikke hva jeg skal si, men jeg feller noen tårer for dere. Dette er helt fantastisk, dette er et mirakel. Lykke til hele familien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå