Gå til innhold

I MÅL!!!!!!!!!!!!!!!!

moderen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo alle dere flotte damer, som har vært med og heiet og holdt meg oppe i så lang tid!!!!!!!!!!!!!!!!

Karl Teodor ble løftet ut av magen klokken 08.47 på onsdag, den 23. august...

Da hadde jeg vært innlagt siden mandag til observasjon og for å få lungemodning.

Alt gikk kjempefint, og selv om jeg ikke fikk se ham før laangt på ettermiddag, var det sååå verdt ventetiden!!

Han var 1640 gram tung, og 39 cm lang, og har fått endel hjelp i starten, men i går tok de ut lungedrenet, og vi fikk en helt ny og mer avslappet gutt. Så nå følger en slitsom tid på intensivavdelingen, men det går så bra!!!!!!!

Mer siden - har kommet hjem til familien i kveld, og de fortjener litt mamma nå!!!!

Stor, lykkelig klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!!!! Åh så godt at det går bra med dere. Har tenkt masse på dere de siste dagene. Og så godt at han fortsatt er sta og har massse livsvilje. (Bursdag på samme dag som minstemannen min har han og)

Lykke til videre til hele familien!

Skrevet

Gratulerer! Så godt å høyre at det gjekk bra med deg og den lille.

mvh

Skrevet

Åå, er så glad på din vegne nå- du har vært en imponerende rugemor :)! Gratulerer!

Skrevet

GRATULERER MODEREN,SÅÅÅ MASSE! =]

Tror det er en skikkelig viking du har fått..

Lykke til videre og dette klarer dere med glans..

håper at du kommer innom med nyheter i ny og ne?

STOOOR klem fra

Skrevet

Så fint. Gratulerer så masse fra oss også. Godt at alt ser bra ut:-))

Lykke til med din store flotte familie:-))

10.000 varme og store klemmer fra meg og Thyra:-))

Skrevet

Gratulerer så mye. Hører ikke til her inne, men har som mange andre følgt med hvordan det har gått med deg:-) Så bra at det gikk så fint. Lykke til videre med gutten din

Skrevet

Ååå, gratulerer så mye, moderen:-)))))

Så flott at det har gått bra med deg og den lille men sterke gutten!!!

Ønsker deg og dine alt godt i framtiden!

Stor klem fra

Skrevet

En rørende historie som har fått en lykkelig slutt. Jeg gleder meg på deres vegne, og ønsker lykkeliten lykke til på veien mot å bli stor gutt.

Skrevet

Hei Modern,

Gratulerer så mye!!

Så bra at alt har gått bra, ble litt redd for at noe hadde gått galt når det ble stille etter beskjeden din forrige fredag.... Helt uvirkelig å tenke på at babyen i min mage er like gammel som din som nettopp er født!

Ble det til at dere måtte være på Riksen? I tilfelle får du håpe at han kan flyttes til F om ikke så altfor lenge!!

Kos dere, kan tenke meg du er litt roligere nå!!

Klem,

Skrevet

Gratulerer så masse! Helt fantastisk! For en innsats - nå må dere bare nyte resultatet!

Håper du holder oss oppdaterte underveis :-)

Skrevet

Gratulerer så veldig veldig mye!! Sender mange gode og varme tanker til deg og familien. Nyt denne lykkelige tiden! Det må være så deilig for deg å være i MÅL!!!! :-)

Skrevet

Åhhhhhh, nå fikk jeg skikkelig med frysninger og tårer i øynene.

Så bra at det gikk så flott. Jeg er selv prematur fra 1969, var 40 ca og 1280 gr. 27 rundt hodet.

Det gikk bra den gang, så da går det bra nå og.

Gratulerer med den lille gutten deres.

Håper han spiser godt og blir like stor og sterk som pappaen sin.

Skrevet

GRATULERER MED NY GO'GUTT!!!

Så utrolig fint at alt har gått bra med dere!! Sitter med frysninger over hele kroppen!

Kos deg masse med gutten og resten av familien :o)

Klemmer fra

Skrevet

Gratulerer så masse med gutten!! :-))) Har ventet i spenning på dette innlegget!!!

Du har vært utrolig sterk. Sikkert godt å få hjelp av andre også nå! :-)

Da ble det uke 30?

Skrevet

Gratulerer så mye. Godt å høre at det gikk så bra.

Skrevet

Gratulerer så masse! Godt å høre at dere endelig er i mål! Mange som pustet lettet ut da dere passerte målstreken!!!! Velkommen inn på DiB, modne foreldre, også etterhvert. Vi vil gjerne følge med på hvordan det går med dere!

Skrevet

Gratulerer så mye. Nå får du kose deg med den lille og resten av familien :o)

Masse klemmer

Skrevet

Hjertelig tillykke!! Var jo en fin størrelse det,men så har du jo tatt det med ro også. Jeg har jobbet mye med syke nyfødte- vil nok gå bra nå tenker jeg!

Selv er jeg beg på 29.uke nå-alt normalt så langt. Babyen klarte 2 uker i Hellas helt fint...ble litt varmt for moren- men med mye bading gikk det bra!

Blir spennende å følge utviklingen til Karl Teodor!

Hilsen meg på snart 44---

Skrevet

Gratulerer saa mye!!!

Skrevet

Å så godt å høre at alt står bra til, fikk helt frysninger her når ! Har vært her daglig den siste uka i tilfelle noe nytt fra deg!

Lykke til videre! =0)

Klemmer fra

Skrevet

Så flott, har tenkt masse på dere..

Såå glad og lettet nå :-)

Kos dere masse.

Skrevet

Kjære moderen, endelig!!!

Gratulerer såååååååååååååå mye med Karl Teodor - tenker dere er lykkelige nå alle sammen:-)))

Vi har vært så spente!!!

Kos dere og nyt det, du har vært superflink:-)

Go`klem fra

Hannah & meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...