Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #1 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg er 6 uker på vei. I forrige uke klemte jeg litt på brystvortene og da kom det litt blank veske ut fra noen av "hullene". Så ut som råmelk og det er vel i og for seg ikke så rart. Det som var litt rart var at det kom en rød/brun veske ut av noen andre "hull". Trodde først det var blod, men når det kom i kontakt med papir så jeg at det ikke var det. Er det noen som vet hva dette er? Er gravid med nummer to og hadde ikke dette med førstemann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. august 2006 #2 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg kan også presse ut melk fra brystvortene hvis jeg vil. Tror ikke det er så unormalt når en har ammet før. (Bare 2 mndr siden jeg sluttet å amme) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørland-snuppa Skrevet 26. august 2006 #3 Del Skrevet 26. august 2006 hehe med førstemann kom det ikke før i 3 månede og i 4 månede lekket jeg ganske mye og måtte begynne med inlegg alerede da. nå måtte jeg bare prøve og klemme litt for gøy og se. og der kom det jammen mæ litt væske ut. litt vittig.hehe. jeg er 4 uker og 6 dager på vei bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snopy Skrevet 26. august 2006 #4 Del Skrevet 26. august 2006 akkurat det samme skjedde med meg for et par dager siden... hadde ikm i går, tok en test og den viste negativ... Men stoler faktisk ikke heilt på den for føler meg veldig gravid med kvalme,halsbrann og vond mage/korsryggetc skal ta en ny test ut i uka viss tanta ikke er kommet... men krysser fingrene for at d er en liten spire der inne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørland-snuppa Skrevet 26. august 2006 #5 Del Skrevet 26. august 2006 jeg krysser noen fingre for deg jeg og, og håper det det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Januar 2010 <3 Skrevet 27. august 2006 #6 Del Skrevet 27. august 2006 jeg er gravid med førstemann nå..og jeg kan oxo presse ut melk fra begge brystene. Jeg kjenner liksom at de er "sprengt". jeg er 5+3 bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 27. august 2006 #7 Del Skrevet 27. august 2006 Med nr 1 fikk jeg råmelk i uke 21, denne gang fikk jeg råmelk 5 dager etter kalkulert el! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå