Gå til innhold

September: Nå er tøyet vasket og stryket .


PinkBaby♡

Anbefalte innlegg

Endelig har jeg vasket og strøket alt babytøyet. Brukt mange timer på det i dag. Å nå må jeg si jeg er lettet over og ha gjort det ,men jeg er kjempe sliten. Fant også ut at jeg ikke har sengetøy som passer til den første dyna til senga. Jeg har vist bare kjøpt sengetøy til vogn dyne og til en større dyne, ja ja surrer litt er vel lov. Bra jeg fant det ut nå da. så har jeg jo fortsatt tid til å kjøpe sengetøy som passer.

Så nå må jeg ut på mere shopping, ikke lei meg for det da. Hadde vel dratt ut for å shoppe litt uansett.

 

Dere da har dere orden i alle sakene nå? shoppa det som trengs? satt sammen seng? vaska og stryka tøyet? osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det meste er klart her også. Stellebordet er i boden i innpakkningen sin, så det må settes sammen. Mangler seng foreløbig, så den skal vi kjøpe til uka regner jeg med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er klart her også. Har vært klart en stund faktisk:) Nesten litt kjedelig, for nå har jeg ingen ting å gjøre. Men å stryke tøyet, det trengs vel ikke?!? Så mye kjeder jeg meg ikke:)

Har ikke gjort klart sengetøy enda, må vel vente litt, fortsatt en stund igjen. Lurer stadig på om det er noe jeg har glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann..jeg har også gjort alt klart,va ferdig me alt for en måned halvannen siden:)er liksom litt av den kosen før hun kommer til verden...

stellekomoden,sengen,vippestolen,vogn.sete osv...har vært i hus siden juli..hehe..liker å ha alt i orden i god tid i forveien.

hva er d du mangler nå da?hva koster en vogndyne?

 

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikker,koster vel ikke mye..vogndyne og voksipos er vel det eneste jeg ikke har,men kjenner jeg meg selv rett,blir det nok noen turer til i klesbutikkene..

Lykke til du oxo!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt er klart hjemme hos meg nå:) fødselsbaggen pakket, sengen med utstyr vasket og klart, vognen, stellebordet påplass, alle klær er vasket og brettet og lagt på plass i kommoden, det samme er dyne/putevar osv, barnets håndduker og gulpekluter osv... Stelleutstyret er på plass sammen med bleiene;)

 

GLEDER MEG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp..alt er klart..montert sammen både seng og stellebord..og Vogna står klar i stua og bare venter på å bli brukt..

Jeg vasket alt av tøy og sengeklær/tøy i forgje uke så nå er alt klart til den lille kommer:)

 

Jeg har faktisk gjort akkurat det samme som deg PinkBaby♡termin23.09,hadde kunn sengetøy til vogndyne og ikke til vanlig senge dyne..men nå er dte i orden..:)

 

Lykke til videre alle sammen!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som rene idyllen ....

Jeg hadde gjort alt klart jeg; ialle fall klær og sengetøy etc, men så kom min kjære lille trulte og "rydda" lillebrors skuff og ALT lå strødd utover. Så mye for å brette pent.......

Jeg har nesten gitt litt opp å ha alt på stell jeg.. Har ikke overskudd...Føler ikke at jeg har noe særlig kontroll over noe. HAr det meste av utstyr, har kjøpt Ph&T søskenvogn(den er super!!!),en dyne vi mangla pluss noe småtteri av klær. bagvogna er snart klar, og har brukt mye tid på å sortere klær som jenta vår har hatt så jeg kan gi bort, eller evt ta vare på noe til lillebror.

Sukk...har ikke pakka ferdig baggen en gang.......

Men babysenga er pent redd og klar til lillebrors hjemkomst. Gleder meg UTROLIG!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God å høre at jeg ikke var alene om å surre litt da,** Andrea** Får nok sengetøyet i hus fort nok så det er jo ingen krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må ta meg sammen. Har 17 dager til termin og stellekommode er ikke montert, har ikke fått seng/korg på plass (må først rydde plass til den på soverommet), har vasket en del klær men må sikkert handle noe mer, har ikke kjøpt bleier/stelleutstyr mm. Vippestol står i boden, tror den er i grei tilstand.. Bilsetet er klart + hentesett til babyen, så jeg skal hvertfall få ungen med meg hjem fra sykehuset;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det viktigste er vel å få med seg ungen hjem fra sykehuset. Alt ordner seg jo tobarnsmor i september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er IKKE klare. Har ikke kjøpt en eneste ting ennå. Men dette ordner seg. Må jo ut i permisjon på fredag, så da er det tre uker igjen. Føler ikke noen stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...