Gå til innhold

noen som har begynt å bruke mammaklær??

Anbefalte innlegg

heisan

Nå har jeg begynt med mammaklær, og er bare i uke 9. Det gikk ikke med vanlige klær lenger, ble for stramme over magen. Idag kjøpte jeg en del mammaklær på HM og Lindex. Kjøpte par bukser, 2 tunika og 2 topper. Jeg er så lei å gå i trange klær.

Hva har dere av mammaklær, og hvor kjøper dere de???

Bor i drammen, noen tips??

Fortsetter under...

Haha, jeg går med en kjempestor bukse jeg fikk av en venninne, magen er så øm og oppblåst. Har veldig lyst på noen behagelige bukser jeg kan slippe å kneppe opp hele tida, litt rart å gå med buksa halvveis på på jobben. Har ingen anelse, dette er helt nytt for meg.

Hehe, så godt det er å høre at det er flere som har problemer med at de vanlige buksene blir trange. Jeg kjøpte en "baggy bukse" i dongeri som bare er helt fantastisk deilig å gå med. Har ikke gått opp mer enn et halvt kg men er kjempe oppblåst og øm i magen, løye å være gravid!

Jeg er i uke 8, og har allerede investert i to gensere fra HM. Godt å ha noe som ikke strammer. Sinnsykt ømme bryster og blir kvalm om noe strammer mot magen. Har fått litt mage :) Buksene er for stramme, så jeg går med åpen knapp.. hehe =) Skal komme meg til byen å handle inn noen gode bukser =)

Har jo en del klær fra mine forrige svangerskap, men kjøpte nylig to skjorter på Lindex. Handler stort sett på Lindex og H&M, men har også bestilt via internett. Det er så kjedelige klær med kjedelige farger i butikkene, så jeg har kjøpt noen med spreke farger via internett.

Annonse

Jeg har ikke begynt å bruke mammaklær enda. De vanlige klærne passer enda. Uder forrige svangerskap derimot ble jeg utrolig fort stor og husker jeg ikke var langt på vei da de første buksene kom i hus :-) Nå ser det ut til å være ferdig mosa plass i magen ;-) Men for all del; jeg orker ikke noe som klemmer hverken her eller der. Og alle bh'r må være vatterte... Det mest pinlige er at uka før jeg skjønnte jeg var gravid, shoppa jeg en haug med nye klær. Blir spennende å se hvor lenge de passer.

Har ikke begynt å bruke enda, men har bare noen få bukser jeg kan gå med, da jeg er så oppblåst.

Hvilke bukser kjøper dere? De me strikk over magen eller de som er ekstra lav framme? Hva synes dere er best å gå med?

Jeg har kjøpt en med strikk over magen, men blir jo kjempe stor med den, ser ut som jeg er langt på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...