Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 Jeg er en dame på 36 år som føler meg litt for ung til å bli mormor..men gleder meg STORT... ....men sammtidlig litt rar situasjon,da jeg ikke føler meg ferdig selv..har kun denne datteren..... er dette egoistisk tankegang..hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 tja jeg syns det.. det var sånn svigemora mi sa til meg det, jeg sa jeg var gravid å da fikk jeg til svar : kunne tenkt meg en til selv før jeg ble bestemor..å ho hadde ikke noe mann på denne tiden pluss att jeg å typen har vært sammen i seks år, dette burde ho spart seg for
Gjest Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 vet du,jeg blir mormor nå snart,og venter selv.jeg innrømmer at det til tider er litt fløut å være gravid samtidig med min datter,men ingenting var planlagt,og jeg gleder meg.du kan få barn selv om du blir mormpr vet du...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 syns du skal ta deg av datteren din å heller tenke på flere unger når ting har roet seg
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 Vet jo det innerst inne jeg også,men har også fått endel tilbakemeldinger av mennesker rundt meg at jeg heller må kose meg med mitt kommende barnebarn....Er veldig i tvil hva jeg skal gjøre..har ikke fått mannen helt på tanken enda heller:(
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #6 Skrevet 26. august 2006 kos deg heller med barnebarnet.. jeg ble utrolig lei meg når svige mor så surt til meg att hun kunne tenke seg en til før ho ble beste mor.. hva kommer slike kommentarer fra liksom? vi har vært sammen i seks år å ett barn bør vel ho også regne med att var på vei.. har aldri glemt dette, er glad ikke typen min fikk dette med seg når hun sa det for da hadde det vel klikka for han.. leit att enkelte kan buse ut med sanne komentarer, å vet enda ikke hvorfor hun sa dette..det får jeg vel heller aldri svar på.. ikke orker jeg å spørre om det heller.. kansje det var sjalusi inne i bildet?? hmmm hvem vet.. snakk med datteren din om det først i allefall..
Gjest Skrevet 26. august 2006 #8 Skrevet 26. august 2006 Synst du kan få ett barn til jeg eller to.Du er 36 år og ennå ung.Egentlig er det mye mer naturlig at du skulle blitt mamma enn mormor, men nå kan du jo bli begge deler :0) Dattra di bør klare seg for det meste selv og ikke forvente hjelp 100 % av tiden om det er det du mener.Var 21 selv da jeg fikk min første.Da var mamma der når jeg trengte henne, men langt fra hver dag.Jeg hadde klart å bli gravid selv og synst jeg burde ta vare på babyen min selv også.Men var jo glad når jeg ble tilbudt hjelp da.Men forventa det ikke. Mange er jo 36 når de får den første idag..Stå på.Det er ditt liv.Dattra di har blitt voksen nå.Føler du at du takler begge deler så stå på :0)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #9 Skrevet 26. august 2006 Vet du hva? Syns det hadde vært sprekt av deg jeg! Du bør jo ta litt hensyn til hva din datter mener, men først og fremst så er det jo ditt ønske. Min mor spurte hva jeg hadde sagt om hun ble gravid da jeg ventet førstemann, da var hun 41år. Jeg svarte henne det at jeg mente det faktisk kunne vært artig. Jeg syntes det var en koselig tanke, men så gikk desverre galt.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #10 Skrevet 26. august 2006 jeg har mine grunner til att jeg ikke syns dette er riktig, men det ser dere jo selv på inlegge lengre opp her
Winterlady Skrevet 26. august 2006 #11 Skrevet 26. august 2006 Ikke ta valget ut fra hva du tror andre vil mene- det kommer du til å angre på. Ser ikke noen konflikt i å både være en god bestemor og en nybakt mor..begge deler lar seg nok fint kombinere. Du er da ikke gammel heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå