Gå til innhold

Jeg har kjøpt gulpekluter i dag...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag har du ruslet rundt i Bergen og jeg på Østlandet og vi begge har kjøpt gulpekluter og dynetrekk! :-)

Jeg har nå både kjøpt gulpekluter i flanell og gas. Så få vi se hva som blir best. Når det gjelder sugeevne så skulle man tro gas var best, som koseklut flanell...... hhmmmm...

De i flanell er supre til å legge over skulderen når babyen skal rape, til å legge under hodet oppå lammeskinn i seng/vogn etc, etc... - og jo, de suger til seg mer gulp enn det ser ut som, hihi..

Jeg kjøpte bare en pakke med seks i, men tror jeg kommer til å kjøpe en til...

Kjøpte to pakker med gaskluter, dvs. 12 stk.

Hvor mye kjøper dere av sånt noe?

Har ikke kjøpt kluter enda, men tenker liksom at det er en skikkelig "forbruksvare".. men kanskje en farge til gulp og en farge til stump? Eller bruker dere frotte til stumpen? Skyller jo vekk det verste i vasken før bad, men greit å begynne på toppen og vaske seg nedover med en klut av noe slag.

Tenkte som hun over, at hva skal jeg med flanell,men som du sier, sikkert lurt å ha over skinnet.. Hm, ikke fått kjøpt skinn heller. Holder på med oppussing, og det ser ikke ut her.. Lurer på om vi blir ferdige til jul, må jo snart begynne innkjøpene her..

Annonse

Hehe, sitter her og småler, hørtes så deilig ut ;-) Jepp, må investere i noen kluter gitt. Bedre med for mange enn for lite. Greit å slippe å vaske heeele tiden også. Spørs om ikke sambo snart må lære seg veien til vaskemaskinen, prøvd i flere år, men svært sjelden han kommer frem dit.

Har kikket på kluter på princess og kid, det var gas, men synes de var så små jeg. Husker fra jeg var yngre, da brukte moren min store gaskluter til lillebroren min, var vel egentlig tøybleier av noe slag, men disse har jeg ikke kommet over. Husker hun brukte dem over skulderen også.

Ja, nettopp, viventeridesember!

Det er slike bleiegreier jeg mener!!

De har dem på SparKjøp og det var slike jeg kjøpte i går.

Gasklutene er så små at jeg tror vi kommer til å bruke dem til vaskekluter...Tynne er de også, da må vel gulpet gå rett gjennom...? Æsj.

Annonse

Har også pleid å kjøpe gaskluter med farget kant på SparKjøp. (Kjøpte rosa til jenter og blå til gutter.) De er kjempegreie. Men jeg har brukt dem til vaskekluter, ikke gulpekluter. Tøybleier(flanell) egner seg mye bedre til gulp syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...