Gjest Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 Er det noen av dere som tar Folat? Hva skal det være godt for egentlig?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Tar ikke folat. Gjorde det når jeg var gravid forrige gang. Er ikke gravid nå, bare prøver å bli det. Det ska forebygge "ryggmargsbrokk" ... muligens andre lignende ting. Ane
Sussa85 - snart 2? Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 Jess..tar folat ja...hehe..det forbygger misdannelser hos foster før graviditet og i 1 trimester.... TA FOLAT er min oppfordring......kjempeviktig!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Det er viktig å ta folat i 3 mnd. før du blir gravid for det forebygger ryggmargsbrokk. Tar du ikke folat nå må du begynne med én gang!
1-2-3 nå må det skje:-)) Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 Jeg tar folat nå. Gjorde det i forrige svangerskap og, fikk en flott og herlig gutt med ryggmargsbrokk.
Gjest Skrevet 26. august 2006 #6 Skrevet 26. august 2006 he he... javel ja. Ikke greit å si om det har noe virkning da kanskje?
Sussa85 - snart 2? Skrevet 26. august 2006 #7 Skrevet 26. august 2006 Som med alle andre medisiner og vitaminer er det ikke bestandig at ting funker som det skal ..men det er foreyggende..tror ikke leger og eksperter sier at vi skal pakke d i oss om d ikke er noe poeng... uansett..hva kan man tape på d? Jeg tar heller uten virkning enn å angre på at jeg ikke tok!
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 26. august 2006 #9 Skrevet 26. august 2006 Tar det jeg=) Vet faktisk om en som hadde blitt gravid flere ganger, men mistet i sa, så begynte hun på folsyre og spiren satt i 9 mnd, og ut kom en liten prinsesse. Tilfeldig, hvem vet.... =) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå