Gå til innhold

Nei dere....nå skjer d snart igjen her...LA OSS LAGE ETT HAPPY INNLEGG:D forslag?

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her..å lurer på hva for noe arti jeg skal gjøre jeg da....

1. Dra på byen ådrikke meg full (fikk mens i dag så er LOV)

2. Ete meg ihjel på snop

3. Sove

4. furte

5. Leie film

6. ehh...`??

Fortsetter under...

Greit at det ikke blir noe "babymaking" med mens, men det blir jo aldri aktuelt om du følger pkt 2. :-) Ha en fin kveld. Jeg er kvalm og dårlig av Metformin, så jeg stikker snart å llegger meg.

Ane

Annonse

hehe..nei....men å ete seg ihjel på snop på en kveld skal vel godt gjøres lell tror jeg:)

Hva er metformin?

hehe...så lurer jeg på hvorfor du har skrevet under med anonym? du har jo nicket over..eller hva ane? hehe....:)...

Jeg har et annet "nick" fra jeg var gravid forrige gang..... + at jeg har det på DinBaby. Har ikke lyst å bli "gjenkjendt" hvis noen på DB. Lyst å være hemmelig "prøver" ..... jeg er ikke helt "dum" :-) !! Så har heter jeg bare Ane, istede for å få meg nytt nick..... Enkelt og greit!!!

Håper ikke du blir støtt om jeg signerer med anonym. Det er ikke for å være frekk å skjule meg bar anonym..... :-)

Ane

hehe..nei for all del:) du er jo hyggelig du! og du skriver jo ane så.....jeg bare lurte...på om det var noe feil el?:)

Skjønner poenget med DIB:) Håper spiren sitter for deg snart da! Prøvd lenge da?

JA, prøvd i ca 2 år... Ikke veldig seriøst med tester og sånt!! Men nå må vi få farten opp :-) Bare vært uten prev i 2 år.... Har litt laaang syklus. Mellom 30 og 35 dager... Egentlig har jeg liten tro på dette medisinopplegget. Men verdt et forsøk. Har nettopp beg på metformin, og det er ille med diare og oppkast.... Skal gi seg etter en uke sies det.... Pergotime ska jeg ikke ta før om minst 5 uker... og det er jo den som ska få fart på eggløsn.

Ane

Huff..hørtes kjipt ut ja!...

MASSE LYKKE TIL DA!..håper diaren og oppkast gir seg...jeg har diare konstant jeg...mest sannsynlig arvelig sykdom...jaja....

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...