Gå til innhold

Ang. ærlige svar...

Anbefalte innlegg

...ville dere takler det bedre om jeg skrev "gravid-symptomene dine kan like gjerne være PMS" og så signerte med et nick? Er det det at jeg bruker anonym-knappen som får dere i et så utrooooooolig dårlig humør?

Mao: Dere liker det jeg skriver, men ikke at jeg bruker anonymknappen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6080421-ang-%C3%A6rlige-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke lett å vite hvem du er når du signerer med anonym, det er jo antageligvis flere her som gjør det... Og det virker som en eller flere av de anonyme har en negativ og frekk tone hele tiden, noe vi andre ikke skjønner vitsen med. Og HVA er problemet med å skaffe seg et nick? du kan jo bare skrive et kryss eller noe, så vet vi hvem som er hvem? Ikke noe rart at folk blir negative til anonyme for det er som regel de det kommer negative og sure kommentarer fra. Det er ikke snakk om utrooooooolig dårlig humør som du sier, det er snakk om et utrooooooolig stort irritasjonsmoment.

JEpp...d er akkurat det jeg mener faktisk:) hehe...fordi dere anonyme har akkurat samme nick...vanskelig å skille på dere..derfor blir alle anonyme skjert over en kam..ihvertfall fra min side. Og noen anonyme er utrolig ekle og slemme som du og sikkert har latt merke til? vi kan ikke vite hva som ligger bak det du skriver.....

Hadde du skrevet under med ett nick hadde vi kunne gjenkjent deg senere..og da hadde jeg tenkt: Hun prøver å hjelpe meg bare....

men etter utallige frekke svar fra anoyme her inne klarer jg ikke lenger tenke dette....

:) så ett tips for at vi skal slutte å hisse oss opp: skriv under med ett nick..og kanskje legg til ett lykke til på slutten av innleggene dine?

Her er forskjellen:

1: "det du kjenner kan like gjerne være pms..d tar lang tid å bli gravid for mange" anonym

2: Det du kjenner kan desverre være pms:( men LYKKE til uansett...man vet jo aldri" anonym...

se the diference? hehe..det er lov å være hyggelig!

Annonse

Da lurer jeg egentlig på en ting: HVORFOR SPURTE DU?......

det er det jeg mener.....dere anonyme har slike dumme sprell hele tiden..hvorfor spørre om du bare ønsker å provosere videre?

Og jeg sa ikke at vi ønsket å bli dullet med..eller få falske forhåpninger..leste du i hele tatt hva jeg skreiv?

DET ER LOV Å VÆRE HYGGELIG SKREIV JEG! ....utrolig hvor lite to små ord kan gjøre med ett budskap..

er det virkelig så vanskelig for deg og skrive: LYKKE TIL!....så kan du skrive all den dritten du vil? hehe...jeg fatter det ikke....

skjønner ikke hvordan du er med mennesker rundt deg....går du sånn til andre og. Ei venninne kommer til deg og sier hun føler seg gravid. her er svaret ditt: Det kan like gjerne være pms...og det er alt? Ingen lykkeønskninger eller noe? .....

du er kanskje redd for at vi ikke skal ønske deg lykke til om vi viste nicket ditt?...

jeg sier en ting bare: du bør ikke være en av disse inne her som ønsker lykke ønskninger selv med nick....latterlig......¨

men uansett...sider du er her da anonym så regner jeg med at du er prøver selv?

SÅ DA ØNSKER JEG DEG LYKKE TIL MASSSSE MED SPIRA:D håper MANGE kan sende deg babystøv..:)

Helt greit det, men det går vel an å skaffe seg et nick likevel, så får du mer konstruktive tilbakemeldinger på ting du skriver? Som sagt før: innstillingen til anonyme her inne har utviklet seg til å bli ganske elendig, så det hjelper på. når det gjelder falske forhåpninger osv, så er det mange her som håper i det lengste hver eneste pp, og det må nesten være lov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...