Gå til innhold

September: håper noen kan svare.?


LB83

Anbefalte innlegg

er 36.4 i dag og i de siste 2 ukene har jeg hatt menslignende følelse i ryggen og veldig nedpress i magen. men ikke noe kjempe vondt eller noe.

har kjent litt i magen noen dager ( press og drag) og jordmor sa det var babyen som var på vei nedover i bekkenet og det kunne kjennes litt, siden hun snur å vrir litt på seg.

men i natt fikk jeg skikkelig smerter helt nederst i magen, holdt bare pusten og bøyde meg sammen.er rier verre enn dette kommer jeg til å dø tenkte jeg. men det gikk ganske fort over,

nå hele dagen får jeg plutselig slike drag i magen som er litt vonde. mye vondere enn tidligere og jeg kjenner liksom litt hele dagen. Er dette vanlig? hvor lenge før fødsel kan man ha det sånn? Litt spent på om det kan bli babis litt tidligere eller noe.. klarer fint å vente litt til da, redd for at det er for tidlig for barnet enda. oi så langt dette ble...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De smertene du hadde på natten var kanskje festesmerter, dvs. at hodet til babyen din festet seg? Så er kanskje de vonde dragene i magen modningsrier? Modningsrier kan man ha noen dager eller opptil 2 uker før fødselen. Vet ikke jeg, men så lenge ikke vondtene er regelmessige og hyppige, er iallfall ikke fødselen i gang ennå ....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei. ja det blir spennede å følge med. har ikke termin før 22 sept.

får fremdeles slike modningsrier, men ikke så mye som fredag.

men så lenge det ikke blir noe forandring eller noe så ringer jeg ikke føden.. må vel kjennes litt å..=)

kjempefint at du svarte, kjenner jeg blir litt glad og spent, begynner å sjønne at det ikke er lenge igjen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...