Moon and starlight Skrevet 26. august 2006 #1 Del Skrevet 26. august 2006 Sara Rebekka Olivia Thea Thelma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #2 Del Skrevet 26. august 2006 Thelma Rebekka Olivia Thea Sara Thelma er bare nydelig, rett og slett. Feminint, men samtidi ikke sukkersøtt:) Rebekka... Liker så godt -a endinger på jentenavn. Olivia er ikke så vanlig, og ganske stilig. Thea er FINT, men litt for vanlig for tida:) Sara er OK, men også litt for pop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. august 2006 #3 Del Skrevet 26. august 2006 Thelma og Olivia syns jeg ikke noe om, Sara er fint, Thea er kjempe fint, men litt for mange som heter det nå, Rebekka ville jeg valgt =) helt nydelig navn til en søt jente =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ale.con Skrevet 26. august 2006 #4 Del Skrevet 26. august 2006 Thea: Nydelig. Vet det er vanlig, men jeg kjenner ingen. Rebekka: Helt greit. Thelma: Litt spesielt, men går nok geit å venne seg til. Olivia: Kjæresten til Skippern. Sara: Vet ikke hvorfor, men syns det er litt hart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 27. august 2006 #5 Del Skrevet 27. august 2006 1) Rebekka 2) Thelma 3) Sara 4) Olivia 5) Thea Bare flotte navn på lista di jo : ) Thea er det jeg liker minst av disse fem, blir veldig kjedelig i forhold til de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. august 2006 #6 Del Skrevet 27. august 2006 Olivia - har en tremenning som heter det, så forbinner navnet med en søt og tøff jente Nydelig navn Thea Rebekka Sara Thelma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ScaryMama Skrevet 27. august 2006 #7 Del Skrevet 27. august 2006 Rebekka er fint (foretrekker egentlig Rebecca) Sara- også fint Thea- litt for poppis og egentlig ganske kjedelig navn Thelma- Rart Olivia- Oliven?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 27. august 2006 #8 Del Skrevet 27. august 2006 Olivia - Nydelig, både søtt og "hardt" på en gang. Sara - Fint Thea - Fint, men oppbrukt Thelma - Liker det ikke Rebekka - Liker det ikke Av disse ville jeg gått for enten Olivia eller Sara. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vrimle Skrevet 27. august 2006 #9 Del Skrevet 27. august 2006 Telma - fint, spennende som ikke så mange velger Olivia - liker det, men tenker for mye på skipper'n Thea - synes det er for mange som velger det nå, men det er fint! Rebekka - vet ikke helt.. Sara - kjedelig Lykke til:0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 27. august 2006 #10 Del Skrevet 27. august 2006 1. Sara - kort og flott. 2. Thea - fint 3. Olivia - kult 4. Thelma - greit 5. Rebekka - liker ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. august 2006 #11 Del Skrevet 27. august 2006 Sarah er nydlig Thea er søtt/elegant Olivia er koslig Thelma er kult,tenker på en fin dame Rebekka er ikke fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå