en liten i magen Skrevet 26. august 2006 #1 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg hadde sove dag i dag, sov til 10, men like trøtt, føler ikke jeg våkner skikkelig i løpet av dagen,, null tiltakslyst i meg. Å nå sitter jeg i sofaen og gleder meg til å legge meg. Eneste jeg tenker på for tiden sove-sove-sove! Ellers er jeg kjempe gla for å være gravid altså: ) Dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 26. august 2006 #2 Del Skrevet 26. august 2006 samme her.. sov til ti, sto opp og dro på besøk til min farmor... så dro vi til IKEA for å handle litt.. kom hjem derifra så var det rett i seng for å slappe av en liten time.. dro for å handle på matbutikken, så slappe av igjen.. herlighet.. :-) men var kvalm noen timer i ettermiddag da, og har kjempeømme pupper.. ååååhh. jeg vil at tida skal gå fortfortfort...:-) plutselig 7 mnd på veg:-) hehe.-.. vært moro de!! Skal kjøre ei venninne på fest etterpå... hehe.. deilig å slippe å drikke syns jeg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 26. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 26. august 2006 Du har nå vært mye mer aktiv enn meg iallefall, må begynne å fungere litt jeg også snart: ) Har B-12 mangel i tillegg, så det hjelper jo ikke akkurat, vert sykemeldt for det siden februar, kjedeli ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 26. august 2006 #4 Del Skrevet 26. august 2006 huff.. det er sikkert ikke noe koselig nei.. hvor langt er du på veg barn i magen: )? jeg er 6+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 26. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg er 9+4, har ikke vært så trøtt hele tiden, synes nesten de to siste ukene har vert værst, men kvalmen er MYE bedre da, hurra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 26. august 2006 #6 Del Skrevet 26. august 2006 Denne jenten har vært på jobb fra 930 til 1700... kom hjem og holdt på å dø av sult:) har spist burger i dag, jammi;) orket ikke å lage middag;) ellers så har jeg ligget på sofaen med pcen å sett litt på tv;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 26. august 2006 #7 Del Skrevet 26. august 2006 hehe, det er bra noen av oss er fornuftige og flinke kaa82. Hvor jobber du hen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღDidrikmamsenღ Skrevet 26. august 2006 #8 Del Skrevet 26. august 2006 Må innrømme at det ble en dupp på sofaen før middag, laksebiff med bakt potet, noe som jeg vanligvis elsker, men ikke i dag nei. Ble en tur ved doskålen etterpå Kjørte akkurat sambo på fest, synes det er kjipt å tenke på at jeg mest sannsynlig ikke kan drikke før juni neste år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 26. august 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 26. august 2006 Kan tenke meg du får mindre å mindre lyst på alkohol, jo mer gravid du blir: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 26. august 2006 #10 Del Skrevet 26. august 2006 jobber som avdelingsleder/dagligleder i restaurant bransjen;) veldig gøy jobb, men blir nok en utfordring når magen begynner å poppe ut... men må bare se hvordan det går fremover, mye springing å løfting hører jo med, men er optimist så går nok bra iallefall noen mnd til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღDidrikmamsenღ Skrevet 26. august 2006 #11 Del Skrevet 26. august 2006 Nope, motsatt til meg. Gikk nesten og hadde abstinenser sist, hehe. Men en baby frister vel mer uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 26. august 2006 #12 Del Skrevet 26. august 2006 I dag har jeg vært i byen og handlet (1 1/2 time å kjøre) Måtte nett innom for å se på babyklær og mammabukser men tørde ikke å kjøpe noe. Tørr fortsatt ikke helt stole på at det skal gå bra. Etter at jeg kom hjem har jeg lagt sammen og ryddet klær, og laget middag (taco nam). Nå sitter jeg og sløver på sofae, prøver å ikke sovne og gleder meg til å gå å legge meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå