Gå til innhold

Ser du er her, attpåklatt:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen i dag???

Er det mulig å kjede seg så utrolig mye som jeg gjør akkurat nå??!! Noen tips åssen en får tida til å gå fortere?? Dritlei av å gå gravid, vil ha lille gutten min nå!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenk jeg er her ja.....blæh...

formen er noe dritt skal jeg si deg...men tror den er stigende nå..fikk vannføtter i går kveld..som kubber.ikke bedre i dag.hadde vann fra jeg sto opp.skvulpe snart når jeg går.!!! å nå har jeg bestilt fødsel.uansett når det blir,bare det blir....!!!

er himla lei dette jeg...å fikk jeg vaska?? NEEEEIIIIIII.......!!!

kjeder meg jeg også...men hva skal jeg gjøre tro?

Skrevet

få tia til å gå med å lure gubben til å gjøre noe han ikke liker,hehe....eller kanskje du baare mååå ha mat fra et eller annet sted??

Skrevet

har du funnet på noe da?? jeg skal lime fast fingrer nå...svarte på klagetråden,og ble litt paff....noen forstod vist ikke humoren i den...jaja,jeg skal være tilbakeholden fra nå...=0)

skal snart ta sofaen i bruk.se om hevelsen kan gå ned litt snart.ekkelt med så klompete føtter,hehe...ser pussig ut også...!!

hvordan er formen ellers da? har du det bra??

Skrevet

Ja, så på en fin film jeg da:) Derfor var jeg borte en stund... Leste akkurat det fra klagetråden... Noen ganger skjønner jeg meg ikke på folk..Kan vel bare la være å skrive noe i det hele tatt i stedet for å ødelegge noe som andre kanskje har gått av?!! Jeg synes i hvertfall at den var morsom;) Uff,er det vondt å ha hovne bein? Aldri hatt det jeg... Formen er bra hos meg ellers... Ingen plager! Og kunne godt tenkt meg litt mensensmerter eller noe sånt, hehe:)

Skal legge meg nå men svarer deg i morra jeg!

Nattinatt:)

Skrevet

heisann.fikk besøk her.di sitter til langt på natt,men koselig da...

jeg ble litt paff,men ser kanskje litt feil på det? var jo en klagetråd,og hun klagde jo,hehe=0)

jaja,vi fikk ut litt guff da....skal holde meg unna slikt heretter...

er ikke så vondt ennå,beina.men ekkelt.kjennes ut som om jeg går på puter,hehe...tærne er små sosisser,kniiis....her er menssmertene nesten borte nå,men håpet er der.han snur seg hele tiden nå.skjønner ikke hva som går av han.lå på tvers tidligere i dag.fikk en for ut i siden,auuu skal jeg si deg...nå tror jeg han ligger ned.blitt helt hyper,tassen.jeg skal sende deg litt vondt jeg.så kan du være med i klagetråden du også,hahahaaaa.....=0)

nå skal jeg tussel i seg,nattinatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...