chri chri-83 Skrevet 26. august 2006 #1 Del Skrevet 26. august 2006 Hei. Plukket opp navnet fra et innlegg her for en stund siden. Synes navnet er kjempe fint, samtidig litt sjeldent. Spørsmålet mitt er om det blir rart å kalle jenta vår for det, når eks svigerbroren til min samboer har kalt hunden sin for det??? Vet liksom ikke om man skal bry seg om det eller ikke. har ingen kontakt med han lengere. *lurer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moon and starlight Skrevet 26. august 2006 #2 Del Skrevet 26. august 2006 Navnet er fint i seg selv, men det høres litt rart ut på norsk synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #3 Del Skrevet 26. august 2006 Synes også at navnet er fint, men kanskje ikke i Norge...? Jeg vet ikke, men jeg synes likevell det er fint da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chri chri-83 Skrevet 27. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 27. august 2006 Gjentar spørsmålet: Spørsmålet mitt er om det blir rart å kalle jenta vår for det, når eks svigerbroren til min samboer har kalt hunden sin for det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ale.con Skrevet 27. august 2006 #5 Del Skrevet 27. august 2006 Kjenner også en hund som heter Aisha. Kjenner hunder som heter Kasper, Luckas, Kaisa og andre "menneskenavn", syns ikke det er noe rart. Siden der ikke har kontakt med fyren og hunden lenger syns jeg ikke det spiller noen rolle om dere bruker navnet. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #6 Del Skrevet 27. august 2006 Nei, jeg synes ikke det blir rart:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 27. august 2006 #7 Del Skrevet 27. august 2006 Det er et kjempefint arabisk jentenavn. (men katten min heter det..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #8 Del Skrevet 27. august 2006 Ikke bry deg om at hunden heter det dersom dere ikke pleier å henge sammen. Det er først og fremst et menneskenavn, så retten er på din side:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #9 Del Skrevet 31. august 2006 Aisha Hansen feks? hmm.... ? Litt dyrisk navn for min del.... og litt for utenlandsk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå