Gå til innhold

Anbefalte innlegg

...og "sniker" meg til å skrive litt her inne... ;)

Jeg er i på dag 15 nå, og el er over. Denne gangen rakk vi ikke å ha sex før dagen etter el, og det er jeg så ulykkelig å frustrert over..!!!

Før det var det mange dager siden, så det er sikkert ikke noe å hente der heller..

Disse el-tider blir liksom så dyrebare, og jeg blir nærmest desperat når noe går skeis.

Jeg har også fått utfordringen med å skulle være veileder for en sykepleierstudent som er 26 uker på vei!!!! Jeg rygget nesten når jeg skulle hilse på henne, men har funnet ut at dette blir en utfordring som jeg må tåle. Det kan jo hende at det kan gi positive vibber til meg også!!? Kan i alle fall tenke det...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6079701-n%C3%A5-sitter-jeg-p%C3%A5-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære ia69,

ikke glem at egget lever også etter eggløsningen!!! Men jeg har lest - kanskje her på siden - at sex sent i el-perioden gir gutter, for guttesvømmerne er ikke så seige som jentene, bare raskere. Jeg har også lest at det å være sammen med gravide og spedbarn kan ha en positiv virkning på det å selv bli gravid (selv om jeg for tiden ikke kan utstå å se gravide eller damer med barnevogn - blir altfor misunnelig). Så - alt i alt tror og håper jeg at studenten skal smitte deg med fruktbarhetsviruset og at ting klaffer umiddelbart på babyfronten!!!

Klem fra meg

Hei Ia69,

Koselig at du sniker deg til å skrive til oss. Jeg instemmer med Mme Prompadour; ibland slepper egget litt seinere enn man tror også. Så der er fremdeles sjanse!

Jeg håper at det snart er deg som går der, 26 uker på vei. Så den studenten kan godt få sleppe litt stöv på deg!

Mange hilsener fra Mamamimmi som er hjemme med sykt barn idag.

Satt akkurat og skrev et svar til deg hvor du gir meg trøst og oppmuntring under tøff pp. Forstår deg så inderlig godt! Men så er det det mange allerede har skrevet at det kan da likevel være håp. Vi må ikke la eggløsningstid, sex, håp og tanker knekke oss helt for som dere har sagt til meg; det kommer bedre dager. Vi får bare håpe at sykepleierstudenten sin graviditet smitter: )

Tusen takk skal dere ha jenter =))

Det er så godt å få litt trøst av dere! Føler at håpet ikke er helt ute denne pp likevel nå =)

Neste pp blir det sikkert ikke sjangs til noen kos, da mannen min skal operere på fredag, og trenger flere uker med rekonvalesens. Derfor var jeg kanskje ekstra desperat denne gangen, og var så kjempefortvilt den dagen jeg mest sannsynlig hadde el og det ikke ble noen kos....

Huff og huff... Men dagen etter er kanskje ikke helt håpløs likevel da ;)

Vi får se om en god uke.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...