Gå til innhold

Litt teit å tenke slik, men tror det er vanlig? Ang når andre mister spiren sin.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For hver person her inne som mister, så blir jeg selvfølgelig lei meg. Men samtidig så tenker jeg, at da er sjansen for at det skal gå bra med meg større.

Er det flere som tenker slik, eller er jeg alene om sånne egoistiske tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ut fra mitt ståsted er du alene... hadde aldri kommet til å sagt det der høyt i ett forum som dette hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det må være greit at man klamrer seg til de halmstråene man har når man er redd og engstelig, jeg. Jeg er selv i ferd med å miste, men har full forståelse for tenkemåten. Helt greit for min del, altså...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du har misforstått satatistikken litt og bør få et lite kurs.. selv om andre mister så er det samme sansynligheten for at du skal miste. Sist jeg sjekket så kan ikke noen ta din plass i sjebnen eller noe, så kan kan du like gjerne miste om så 100 andre mister.. Desverre.. Så om det er noen der ute så tenker slik som HI så må jeg desverre skuffe dere, sjansene for at dere ikke skal miste blir nok ikke minder, er det noe feil på deres baby, så er den der enten noen andre mister eller ikke...

 

Derimot så går det and å føle seg heldig som fremdeles har din spire i behold når du leser om andre som har mistet, men d er en helt annen glede enn den du beskriver HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt slik, føler meg vel ikke mer trygg selv om andre mister, men respekterer at du tenker slik!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg blir enda mer nervøs når jeg ser at folk her inne mister jeg:-( og blir skikkelig lei meg på deres vegne...:-(

 

 

huff.. men jeg er en nervøs sjel og da, om man kan tenke det sånn.. hehe.-..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ënig i at denne diksusjonen er litt merkelig. Selv tenker jeg ikke slik i det hele tatt, blir bare mer engstelig kanskje. Men hvis Anonym føler seg "bedre" så er det jo godt egentlig, for 1. trimester er en tid full av bekymring. Alt som kan få oss til å tenke positive tanker i denne tiden er vel forsåvidt bra.

Har mistet selv dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvordan folk her inne formulerer seg så må noen komme med krasse kommentarer.. Hun deler tankene sine med oss, og kommenterer selv at det kanskje er litt egoistisk tenkt, men er vel ingen grunn til å hugge hue av henne for det.. Som sagt er 1 trim. en tid med masse engstelse, og er det noe som får henne til å føle ting litt bedre, ja så får det vel så være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det har jeg ikke tenkt på i det hele tatt. men jeg har tenkt på det at siden prosenten ikke er så høy for og miste etter 6 uker eller hva det var og jeg har mista 2 ganger før, så er det vel kansje en littt større skjangs for at det går bra denne gangen.men er også samtidig veldig redd for at det er noe med meg som gjør det vanskelig og holde på fosteret.

jeg fårstår tankegangen din, men samtidig så forstår jeg ikke. for prosenten ligger ikke i at hvis så og så mange mister, så er det større skjanga for at det går bra med deg. det har med din egen kropp og gjøre hvis du forstår hva jeg mener. ikke så lett og skrive

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hogger ikke hue av noen eller kritiserer noen, skriver bare hva jeg tenker.jeg kritisereer ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke deg jeg skrev til, men lilen som begynner å si at noen hugger hue av noen her. synes det var en saklig diskusjon jeg men det er alltid teit når folk sier sånn. da er det bare å passe seg liksom...

ingen har hugget hodet av noen her. bortsett fra lilen som sier det isåfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki. jeg bare skrev i fra bare sån at ingen hadde misforstått meg. :-)

jeg kan ikke fordra de som må kritisere her. alle har noen spm og tanker som kansje ikke alle andre har. og alle er forskjellige og når en sitter med en voksene spire inni seg, så foregår det mye rart oppi oss alle. så ingen spm eller tanker er unormale syntes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, var kanskje litt krass i måten jeg formulerte meg jeg også da, men var en anonym langt oppe her som svarte: " ut fra mitt ståsted er du alene. Hadde aldri kommet til å si det der høyt i et forum som dette hvis jeg var deg"! Jeg synes nå bare det var en litt krass måte å svare innleggeren på,men mulig det er jeg som er vanskelig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er ok å tenke slik, men det er min mening. Kjenner jeg blir litt irritert på deg hovedinnlegger. Hadde MA i mars, men er nå 11 uker og alt ser fint ut. Nesten så jeg ikke ønsker deg lykke til en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt to SA, jeg tar meg ikke nær av det hun tenker i det hele tatt.

 

Jeg unner INGEN å miste, så masse LYKKE TIL fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statistikk er statistikk, og din sjanse for å miste er akkurat like stor for DEG selv om "alle" rundt deg mister... Så det er ikke akkurat en rasjonell tanke ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner veldig godt hvordan du tenker jeg......... tenkte sånn selv også.,, om det er rett eller galt, egoistisk eller ikke, vet jeg ikke.. men sånn følte jeg d i allfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har vel egentlig tenkt litt motsatt; kvifor må ho eller ho miste, som kanskje har mista før, eller som så tydelig ville så gjerne ha dette barnet, når eg ikkje har mista mitt, mitt som ikkje var planlagt, mitt som eg kanskje kunne klart meg bedre uten enn ei av dei som faktisk mista....føler meg litt skyldig over at det går så bra med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...