Gå til innhold

har det ikke bra for tida

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Har to alternative fedre til barnet mitt, svaret kommer snart, er så nervøs for at det er han jeg ikke ønsker det skal være. Er sammen med han andre, og alle tror det er han som er faren. Hvis det er han andre må jeg jo også fortelle familie/venner hvem som er faren. Hvordan skal jeg forklare det? Er så redd for hvordan folk vil reagere på det........noen som har vært i lignende situasjon? Noen tips?

Fortsetter under...

Hei på deg!!!!! Ta det rolig, vær kald. Om det er det du ikke vil, å noen sier noe på det sier du bare at sånn er det og sånn blir det. Det er ingen ting du får gjort fra eller til. Viktigeste for deg er at barnet ditt har det bra. Håper det blir det du vil. Klem i fra meg

Huff da.... lei situasjon du er i, men husk at du er ikke alene - uansett! Hvis hverdagen blir litt for trassig der hjemme, så får du nok mye støtte og oppmuntring her inne. Situasjonen er nå engang slik, å hvis det viser seg at den du ikke ønsker er far, er det dessverre ingenting å få gjort med det. Uansett så får du en herlig baby som iallefall er 100% din!!

Håper på det beste for deg og kjæresten din.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...