Gå til innhold

Noen som har opplevd smerter i magen?


Taz`n

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er gravid 5+2 og har en del smerter i magen. Spesielt over symfysen og ned i lysken. Noen ganger kan det kjennes ut som mens "murring". Det kommer og går litt.

Er det flere som har opplevd dette? Blir så engstlig for spontan sbort når jeg kjenner mens "murring". Er det normalt å kjenne dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt normalt å ha litt mensmurring. Jeg har det innimellom jeg også. Da jeg gikk med Ronja hadde jeg det også, var sikker på å miste når som helst. Men kom aldri noe blod og mensmurringen gikk over etter hvert. Husker ikke akkurat når det gikk over. Det du kjenner ned mot lysken er bånd som skal tøyes for at livmoren skal vokse..

 

Hadde en del "smerter" rundt navlen litt senere i svangerskapet. Akkurat som at huden var for liten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Takk for svaret. Jeg er førstegangsfødende og føler meg ganske usikker. Roet meg litt nå da jeg skjønner at dette er ganske normalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også disse mensmurringene. Men det er ganske vanlig. Legen sa til meg at det var veldig vanlig for de med bakoverbøyd livmor, da den må rette seg ut for å gjøre plass til barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mensmurringer hver dag jeg. Er ikke så bekymret egentlig. Det stikker en god del også. Jeg har hatt en SA, og du merker det når det skjer for å si det sånn.

Ta det med ro du, tenk på alt som skjer dernede, ikke rart vi kjenner litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...