Gå til innhold

Hvor lenge har dere prøvd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er inne i min 8 pp :-/ håper det sitter snart. ikm 6 september!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6 pp. Har også ikm 6.sept.! :o) Håper vi tester positivt samtidig da!

Skrevet

Ja det må vi vet du alba!!!! hadde vært kjempemorsomt! har du barn fra før?

Skrevet

3pp her..:o)

Skrevet

1pp i denne runden (hadde 2pp februar/mars tidligere i år, men fikk plutselig ny jobb så da la vi babyplaner på is ei lita stund). IKM 29 august (sånn ca), men tror egentlig ikke vi har vært så heldige å få klaff på første forsøk :o)

Skrevet

Hei, jeg er ny her.

Hva betyr disse forkortelsene deres?? ;o)

Skrevet

pp står for prøveperiode... en prøveperiode er en måned ca :-) en måned med eggløsning (forkortet til el) og en mensentrasjon, (forkortet til tr =tante rød) og den dagen vi venter mensen, er den dagen vi kaller IKM, ikke kommende mens (ønskelig) :-)

Skrevet

Fatshort_Nickie_8pp

Har ingen barn, så prøver på vår første. Har du barn?

Skrevet

Vi går inn i vår første nå. :) Spennende!

Skrevet

17 måneder siden vi starta nå... Hatt en SA,så et oppholdp på noen måneder,og prøver nå fortvilet igjen.Har startet utredning,så håper det skjer noe snart.

Skrevet

Har nettopp entret min 5pp, tr kom fredag. Håper det sitter en spire denne pp! IKM blir ca. rundt den 22.september. Lykke til alle sammen!

Skrevet

Vår første pp! *geldermeg*

Skrevet

16 pp:-(

prøver på første:-)

Skrevet

dette er vår 2 pp, har ikke fått el enda, men antar jeg har IKM 15 sep

Skrevet

5pp

ikm 6. sep.

prøver også på første:)

Skrevet

Vi har provd siden jul, selv om muligens de foerste pp'ene var hit and miss i forhold til EL og saant! Prover i hvert fall aa innbille meg selv det, slik at jeg er mer optimistisk! Selv om det at vi allerede har vaert til utredning tyder paa at jeg er vel mer av en pessimistisk natur :-) Har vel EL rundt disse dager selv om jeg ikke har testet positivt ennaa.

Skrevet

Sluttet med pillene i februar, men anser meg vel som inne i 5 måned som prøver. Prøver på først nå. Spennende,men jeg er veldig utålmodig nå. Føler at alle er gravide for tiden..

Skrevet

Har prøvd siden årsskiftet. Det begynner å føles lenge nå.

Skrevet

Vi er i vår 9 (skikkelige) pp, men har hatt sex uten prev. ganske lenge. Hadde da sex når det passet oss og tenkte ikke på el. Tiden gikk, så for 9 pp`er siden bestemte vi oss for å få starte babylaginga for fullt, med telling av dager til el og ikm, og el tester osv. :-)

Skrevet

Dette er min første pp. IKM rundt 10. sept. tror jeg.

Skrevet

1 pp - ikm ca 3 sept :o)

Spent!

Skrevet

dette er vår 2pp, og ikm er uke 36:)

Skrevet

9 pp her. ikm uke 37 :)

Skrevet

Her er det 20.pp nå, men vi har ikke prøvd i alle ppene da, har hatt litt pause nå og da, og det har vært godt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...