Gå til innhold

Oktober: Reise hjem klær!


Prins&Prinsessa

Anbefalte innlegg

Skal begynne å pakke sykehus beggen nå.

Bor i midt troms så er ganske kjøli her i slutten av Oktober.

Lurer på hva jeg skal ta med på sykehuset til den lille? Reise hjem klær altså.

Skal kjøre fra tromsø i 2t så blir lang bil tur,men må jo ha klær på den lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp størrelse 50, noe som er lett å ta på & er mykt (babyen er liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiten og ikke særlig hjelpsom med påkledingen) Og så et godt pledd til å tulle rundt de få sekundene man er ute + en liten god lue. Synes ALT var for stort for gullet mitt sist gang og klærne virket så "klumpete", måtte brette opp og styre på, hun så ikke ut stakkars ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke tenke på så veldig varme klær altså?? Tenkte kanskje å ta på en ull body under vanlige klær bare. Er jo ganske kalt her i slutten av oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var å så på en 2 dagers baby i går, han var så stoooor!!! str 50 går ikke på han. var 4,8kg og 55cm lang. du vet jo aldri hvor stor baby du får, så det kan være greit å ta med en str større også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal ta med ull undertøy og en kosedress....i str 56. Ingen vits å kjøpe i 50 før du har sett babyen. Har også kjøpt en en "bamse-drakt" som jeg kan ta utpå om nødvendig. Ta med et pledd/ koseteppe som du evt. kan ha over babyen i bil-stolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Skal ta med en ullbody og en kose dress. Så kan jeg jo ta den bamse drakta vi har kjøpt,vist nå det er kalt. Kan jo bare kle det av i bilen å lege teppe over.

Skal også ta med ett sett i str 50 som vi har. Men har mest klær i 56 da. Så får kjøpe mer om de blir for store :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...