Gå til innhold

Hvem bor inni meg da :) ?

ina:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så nyskjerrig at jeg holder på å sprekke :) Dette er mitt andre svangerskap og forrigan ville vi også vite kjønn. Da jeg fikk vite at det var en liten prins fikk jeg et annerledes forhold til magen, det var ikke "den/det" lenger, men prinsen til mamman sin...Kanskje tullete syntes noen men for meg var det riktig og viktig å vite. Denne gang ville vi også vite. Og fikk på en tidlig ul vite at det var en prins til. Innstilte meg på det. Men på ordinære ul fant ikke legen noen tut eller pung og han kunne ikke skjønne annet enn at det var ei lita tulle. Oj, nå ble mor litt forvirret hehe:) Alt var jo i den skjønneste orden med babyen og det er jo selvfølgelig det viktigste, men je er ei kontollfrik og vil gjerne planlegge. "Skal jeg finne fram klær etter førstemann eller er det tut og kjør ut å handle rosa ?" Må jo le litt av meg selv, men vil så gjerne vite :) Nå er jeg i uke 23 og skjønner at jeg ikke kan smøre meg med tolmodighet til fødselen med å få svaret på overskriften, grubler så veldig :) Så det blir nok ei lita ultralyd til om noen uker :) Ha en finfin lørdagskveld alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...