Stirra ner 32+5 Skrevet 26. august 2006 #1 Del Skrevet 26. august 2006 Hvordan var det? Var det bare et lite hjerte, eller så dere små armer og ben? Skal på ultralyd snart, og håper på en positiv opplevelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. august 2006 #2 Del Skrevet 26. august 2006 Var på ultralyd da jeg var i uke 10 (9+3). Små armer og ben; fin liten baby:-) (Var aller mest glad for å se det bankende hjertet, jeg da; var der egentlig fordi alt tydet på at jeg holdt på å miste igjen. Det gjorde jeg ikke:-) lykke til med UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 26. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 26. august 2006 Takk! Får håpe vi får se det samme da... Ja, jeg skal også være sjeleglad hvis det er et bankende hjerte der, har blitt gravid rett etter en sa nå og er litt nervøs :0( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 27. august 2006 #4 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg var til ul i uke 10 forrige gang. Så noe som kan minne om et 8 tall med et bankende hjerte i midten. Så ingen armer og ingen bein...så ikke ut som en baby i det hele tatt. Men jeg var der for å se et bankende hjerte! Rose 7+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 27. august 2006 #5 Del Skrevet 27. august 2006 Hei! Vi var på ul i uke 8 (7+4), og så en liten minibaby Hjertet banket tydelig, og vi kunne skimte antydning til armer og ben.. Så helt klart formene på den lille! Tror nok du kan se litt mer enn vi gjorde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MES81 Skrevet 27. august 2006 #6 Del Skrevet 27. august 2006 jeg støtter innlegget til BAcer med mirakel-spire . Vi var også på UL i uke 8 og så en minibaby. Kunne ikke se armer, men så noen bittesmå bein. Tror det er stor forskjell på hvor godt UL-apparatet er. Jeg har tatt UL på A-hus ved en MA og der så man "ingenting", men denne gangen tok jeg privat og så et kjempetydelig bilde av minibabyen vår. Lykkke til !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå