Gå til innhold

Håper 07.10.06

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så at du skulle kjøpe startpakke med tøybleier? Kjøper du den fra nøstebarn da?

Den med bare brette bleier eller den med noen brette bleier og noen formsydde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har kjøpt pakken med bare brettebleier fra Nøstebarn. Tenkte vi skulle prøve det først. Vi fikk dem for noen dager siden og har allerede prøvd å brette. Hørte så mye om at det var så vanskelig, men det gikk helt greit når vi hadde prøvd noen ganger. Tror ikke det blir noe problem når babyen kommer....

Jeg kjøpte i tillegg sånn garnpakke til ullbukser og har strikket en. Det var kjempe-enkelt og gikk veldig kjapt å strikke (tykke pinner og ganske tykt garn).

Nå er det bare for babyen å komme så vi får testet det i virkeligheten. :)

Skrevet

Må bare spørre mer jeg ;)

Hva skal dere bruke om natten? Bare brett.tøy? Blir ikke det lett gjennom vått??

Skrevet

Bare spør du. :)

Vi skal bruke brettebleiene om natten også. Det er iallefall det vi skal prøve på. Var noen som sa at i begynnelsen var det mindre problemer med at det blir gjennomvått fordi babyen tisser så lite. Men aner ikke jeg.. Er vår første..

Men vi skal ha papirbleier i "bakhånd" sånn i tilfelle. Tror det er greit når man er på farten også. Er kanskje greiere med papir når man er på kafe ol.

Når har du termin?

Skrevet

Har term 28.10 så bare 9uker igjen ;)

Tror vi skal kjøpe fra bambino mi. Skal vist være utroli bra.

Men tøy blir det. Og noen engangs skal vi vel ha i bakhånd noen ganger. Men syns tøybleier virker mye mindre pjesk med enn jeg først trodde. Værtfall de til bambino.

Kan jo se en video om de om du ønsker på bambinomi.com

Håper dette funker for oss begge da ;)

Skrevet

Jeg synes også at det virker som om det er mindre arbeid med tøybleier enn jeg først trodde. Det er nok bare en vanesak som alt annet.

Hva kommer en sånn "startpakke" med bambino bleier på? Ser bra praktisk ut med de bleiene. Kanskje litt mindre arbeid enn med slike tradisjonelle brettebleier. Jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur på nøstebarn en eller annen gang for å se på slike formsydde bleier.

Jeg har 41 dager igjen nå! Det nærmer seg med stormskritt! :D

Skrevet

Hei i øyeblikket har vi tilbud ..

Vi har tre forskjellige pakker av den type du etterspørr. .

1. hele bleiepakke levert i eske med alt du normalt trenger i bleieperioden kr. 2999,- mikset med hvite bleiebukser og bleiebukser med motiv

2. Bleiepakken levert i ryggsekk med stelleuinderlag i tillegg 3.150,- med hvite bleiebukser

3 Samme pakke levert med ryggsekk men her er bleiebuksene mikset ( bleiebukser hvite og med motiv ) kr 3200,-

Prisene ligger ca. 800- 1000 kr ,- under det de normalt koster jfr. prislisten som du finner under online bestilling.

Vedr. leveringstiden så har vi dette på lager og leverer etter bestilling . Det tar vanlig postgang.

Med vennlig hilsen

MedArt as

-----Opprinnelig melding-----

Hei!

Jeg har bare ett lite spørsmål. Har nemelig feil på hjemmesiden deres. Så jeg sender bare en mail.

Har sett på det bleiepakketilbudet(fra nyfødt til potte stadiet) og lurer veldig på hva det koster?

Og evt hvor lang leverings tid det er?

Skrevet

Hadde da feil på hjemmesiden,så fikk ikke sjekket prisene.

Men sysn det høres ganske genialt ut.

Må diskutere med sambo først om disse eller nøstebarn.

Skrevet

Tusen takk! Jeg kom ikke inn på alle sidene på hjemmesiden deres da jeg prøvde.

Vi har allerede kjøpt fra nøstebarn, men jeg regner med vi må fylle på når babyen blir større. Sikkert greit med formsydde da.

Skrevet

Trur nok formsydde e mye bedre når de skal bevege mer på seg og prøve å gå å slikt ;)

venter bare på å få disse bleiene i posten. Fikk beskjed av de at vist jeg var veldig misfornøyd skulle jeg bare sende de i retur. Merkelige folk! Veldig hyggelig!

Dere får ha lykke til.

Kan jo informere om hvordan det går med tøybleier når du får kommet i gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...