Prins&Prinsessa Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 Er i uke 32 men min jordmor mente at jeg bare skulle pakke beggen nå,man vet jo aldri. Og det er ikke noe særlig å komme på sykehuse å plutseli ha glemt noe. Så langt har jeg med: -reise hjem klær til den lille. -truser -sokker -ammebh -bind (store som en hodepute -en trenings bukse -en singlett -en t-shorte -en omslags ul strikke jakke. -shampo/balsam/såper til huden og underlivet. -en stor bok er det noe jeg glemmer nå? Noe jeg burde ha med??
Duddlidu Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Hei Jeg ville absolutt tatt med meg mer enn 1 t-skjorte og 1 singlett, med tanke på melkelekasjer og svette. Iallefall dersom man liker å gå i egne klær. I tillegg ville jeg absolutt hatt med meg et kamera. ... og tannbørsten min. Hvis du søker her på formuet i det lille vinduet oppe til venstre på "sykehusbag" eller "sykehus baggen" eller lignende, vil du finne maaange tråder med tips til hva du bør pakke
mams06 Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Har hørt mange tar med seg mykt toalettpapir fordi det på sykehuset ofte føles veldig hardt etter fødselen. Ville hatt med gode kremer og lypsyl fordi man føles tørr på lepper og huden i "sykehuslufta". Dette skal ivertfall jeg ha med i tillegg til det du har med.
bee* Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 TRo meg om du føder nå i uke 32 vil du nok ha mer kler med deg.. for da kommer du nok til å bli litt på sykehuset.. bare å innse at det lett lekker fra bindet for en kan blø ganske mye! så lurt å ikke ha hvit jogge bukse med og kansje 2?.. jeg trengte en for hver dag omentrendt.. hehe sminke er godt å ha med men det kan du jo bare sette klart så det er bare å legge i bagen. såpe til å vaske seg nedentil med(er jo sår der nede) dr.greve eller noe sånt, kamera/videokamera(MED strøm), som ho over nevnte tykk og god krem til hendene og lypsyl, amme innleg jeg vil anbefale ull, strømpe bukse og sokker til babissen for de er kun de gensrene de har på sykehuset(ta med det du vil). kan faktisk være lurt å ha med sports drikk til fødselen.. godt med litt ekstra energi da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå