Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på de 27, kommer fra Tønsberg. Har termin snart og vil gjerne komme i kontakt med andre fra Tønsberg området! Jeg kjenner ikke så mange gravide og søker dermed etter noen å gå turer sammen med, cafebesøk, baby kino mm.

Jeg er ei hyggelig jente:) så det hadde vært fint om det jeg fikk kontakt/respons fra noen..

Er jeg heldig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg er opprinnelig fra Re og bodd en del år vekk fra Vestfold før jeg nå har flyttet tilbake igjen, skal bo på Vear. Er 20 år og blir alenemor i oktober, kjenner heller ingen andre her i området som er gravid. Søker etter det samme som deg egentlig, kan jo hende du syns jeg er litt "liten" da men :P Hehe... skriv noen ord hvis du vil bli kjent da!

Skrevet

Heisann!

Er fra tønsberg jeg og, eller stokke for å være nøye;)

Når har du termin?

Skrevet

Når jeg har termin:)

Vanskelig spm - vært til flere ultralyder(8 stk), de klarer ikke fastsette en bestemt dato. Har fått at jeg kan vente meg fra midten av august til midten av september.. Senest 15 september.

Har en sky gutt i magen som ikke vil vise seg eller la seg måle hehe. Det er så vidt han har vist oss at han er en gutt hehe - gleder meg så!!

Skrevet

Såpass! Hehe:) Det blir spennende å se da når han lille kommer;) Jeg har termin 24.september som du kanskje allerede har sett på nikket mitt;)

Venter gutt jeg og!!

Skrevet

Ja, så det på nicket ditt. Å så spennende!! Funnet navn da? Fotell litt om deg selv da:) Nå er jeg nok ikke mer her i kveld - er tilbake i morgen. Sjekk innimellom:)

Skrevet

Hey:) Jeg bor på Nøtterøy, flyttet hit i November, så jeg kjenner ikke så mange selv.

Om du vil er mail og msn adressen min:[email protected]

Skrevet

Om det er flere somhar lyst til å ta kontakt, er det bare koselig det:)

Skrevet

Ja, han skal hete Emil Luka:) Og din??

Ikke stort å fortelle om meg... Jeg er 23 år og gleder meg noe vanvittig til å bli mamma!!:) Fortell litt om deg da!:)

Hvor i tønsberg bor du? Og er du gift eller har samboer?

Skal legge meg nå men da hører jeg kanskje fra deg i morra:)

Skrevet

Hei

Jeg bor i holmestrand,men er opprinnlig fra nesodden.Jeg er 29 åa, gift og har fra før ei datter som blir 1,5år neste mnd:) så her blir det to tette:):) Venter ei tulle til, termin 27 september(mens) og 3 oktober ( ultralyd) Jeg vil gjerne bli kjent med flere og gå tur ol.

Skrevet

Hei! Ja, jeg er fra Nøtterøy. Er 30 og og venter min andre 21. september. Hvorfor ikke møte hele gjengen på Cafe M i Tønsberg til onsdag? Da er det satt opp barnimagen treff kl 13? Det hadde vært hyggelig!

Der dukker det opp flere jenter fra Tønsbergområdet.

Skrevet

Jeg har tenkt meg ditt..Ventr mitt andre barn 29/09 blir en gutt til!Jeg er 26 kommer fra andre siden av kanal brua! blir hyggelig da!!

Skrevet

Ja, hyggelig å snakke med andre i samme situasjon. Mannen min setter veldig pris på det (han hører jo om graviditet og fødsel hele tiden nå). Hi-hi.

Skrevet

Høres bra ut! Er det vanskelig å finne fram?? Ikke så veldig kjent der. Har vært på senteret og brygga. Må man melde seg på et sted eller skal man møte opp bare??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...