Gå til innhold

September: Hei Silje_30 og andre fra Tønsberg


Zilja

Anbefalte innlegg

Mitt navn er også Silje, er 27 år m snart termin. Jeg hadde tenkt å komme på det forrige bim - møtet, men glemte det. (Blitt litt glemsk i det siste). Ved neste møtet den 6 september håper jeg at jeg har født:)

 

Men er det likevel noen fra Tønsberg området som ønsker litt kontakt, cafebesøk, babykino og lignende? Kjenner ikke så mange gravide og vil ikke bli en som bare sitter hjemme og sturer.. Vil gjerne bli kjent med flere!

 

Så ta kontakt med meg - jeg er en hyggelig jente he-he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Ja, vi skal treffes igjen neste gang 06. sept. på Cafe M. Noen som har vært med tidligere og nå har født, har tatt med babyen sin dit. Men dersom du føder før treffet og vil møte andre med babyer, så er det jo helt sikkert treff som arrangeres på DinBaby.com også.

 

På helsestasjonen blir du med i en barselgruppe også - med jenter som har født omtrent samtidig med deg. Kjenner fler som fortsatt treffer barselgruppa over ett år etter at de fødte. Det kan anbefales! :o)

 

Det er ikke ok å sitte hjemme og "sture" - eller ikke komme seg ut - det gjorde jeg med forrigemann fordi jeg ikke kjente andre som hadde barn - og da ble dagene laaaange...

 

Bare kom til Cafe M. 06. sept ihvertfall - om du ikke er på sykehuset ;o) Velkommen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...