Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 Den jeg har fra forrige gang er så tung at jeg allerede nå vet at den ikke kan brukes uten at jeg får for stor belastning. Har dere noen tips til vogner som "funker" for HØYREISTE bekkendamer?
cielo *to barns mamma* Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Er en bekkendame som heller ikke kan bruke den gamle vognen. For tung å ta inn og ut av bil og tung å trille. Kan anbefale Easywalker vognen/trillen på det varmeste! Den veier bare 7 kilo og er en drøm å trille uansett underlag (har brukt den som trille til datteren min i et par år) Hvis du i tillegg kjøper maxi cosi bilsete så trenger du ikke ta med bagen når du skal med bilen til butikken. Nå vet ikke jeg hvor høy du er, jeg er 171 og samboer 178 og den vognen passer bra til oss begge. Mulig du får kjøpt forskjellig høyder på håndtaket for det kan ikke justeres. Er i flere finesser denne vognen ikke har, kan ikke vende den, er ikke noe særlgi plass i kurven under vognen, men det er prisen å betale for å ha den desidert letteste vognen på markedet.
OktoberTussi Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Jeg har kjøpt TFK Joggster Twist og synes den virker god. Håndtaket kan justeres høyt, bagen ligger forholdsvis høyt, vognen er lett å slå sammen og opp, og så er den ikke så tung. Den er også veldig lett å trille (kjekt med svingbart forhjul).
cielo *to barns mamma* Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 Vil bare si en ting om svingbart forhjul.... For meg med bl er det noe av det værste jeg kan gjøre, trille vogner med løse hjul, har svingbare forhjul på vognen til datteren min og til det trenger man et stabilt og sterkt bekken. Det du kan merke det på, er om du får vondt når du triller en handlekurv.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 Hei ! Jeg har gode erfaringer med min Quinny XL Freestyle vogn med tre hjul, da jeg fikk den var den en åpenbaring ! Det er ikke den modellen som selges nå med svingbart forhjul, men modellen før hvor forhjulet er dreibart til siden slik at det legger seg litt over når du skal svinge, men ikke løst som på dagens modell slik at det går helt rundt.Dette gjørt at den svinger lett uten at du må bruke krefter. Du finner den sikkert til salgs på finn.no. Jeg med mine 180 er iallefall veldig fornøyd med den.
OktoberTussi Skrevet 28. august 2006 #6 Skrevet 28. august 2006 På min TFK kan man velge om man vil ha svingbart forhjul eller så kan man sette det fast. Greit å ha muligheten til begge deler. (Det er jo ikke alltid samme person som triller vognen).
cielo *to barns mamma* Skrevet 28. august 2006 #7 Skrevet 28. august 2006 Ja, da blir det noe annet. Ble så utrolig skuffet da jeg fant ut at jeg ikke kunne låse hjulene på vognen vår, noe så dumt !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå