bejb25 Skrevet 26. august 2006 #1 Del Skrevet 26. august 2006 i dag er typen min og jeg vært forlovet ett år. 5uker siden lillegutt ble født. jeg har en gutt fra før. vi har det bra sammen,men samtidig ikke bra. vet ikke hva som er problemet vårt,men begge merker at det er noe galt i forholdet.vi prater om å flytte fra hverandre å grier uten å vite hva som er problemet.. trenger litt hjelp jeg tror jeg. blir frusrert av dette,jeg elsker jo kjærsten min kjempe høyt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 26. august 2006 #2 Del Skrevet 26. august 2006 Høres litt frustrerende ut, ja... Hva med å forsøke litt par-terapi? Kanskje dere kan få noen til å stille dere noen spørsmål, som gjør at dere får tenkt over forholdet deres. Med to barn blir det sikkert veldig mange hverdager og lite romantikk. Er man ikke utrolig oppmerksom på det, så er det vel fort at man ender opp som venner og ikke kjærester lenger... Kanskje litt tidlig med barnevakt for den minste enda, men hva med å forsøke å lage en litt romantisk kveld etter at minsten har lagt seg... Ikke det at en kveld retter opp i alt som er galt, men... Dersom dere fortsatt er glad i hverandre så er det jo dumt å gi opp! Lykke til! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -lilly- Skrevet 28. august 2006 #3 Del Skrevet 28. august 2006 Hei! Trist å høre at ting ikke er som det skal være Men merker også at vi krangler mye mer nå når snuppa er så liten. Dette fordi vi begge får lite søvn, vi blir fort frustrert hvis hun bare skriker og skriker, og lite/ingenting sex. Men vi snakker mye om det og vet fra tidligere erfaring at det blir bedre. Er dere flinke å snakke sammen? Hva med å få barnevakt noen timer for å gå ut spise en romantisk middag eller gå på kino. Viktig å være litt kjærester inni mellom, ikke bare foreldre. Håper virkelig dere finner utav det. Ikke forhast dere med å flytte fra hverandre. Finn ut hva som er problemet og prøv å løs det sammen. Masse lykke til. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå