**bambi22** Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 Jeg tror jeg hadde el i dag,bga i går på dagen så fikk jeg noe el slim lignende,og fikk litt vondt i høyre siden.og ifølge babyverden skal jeg være fruktbar mellom 23-28 aug.og el skal finne sted den 26,og det er i dag.....sånn ca da! kan dette stemme da?er el i dag?eller i går?hehe blir sprø av dette jeg!=) jeg temper ikke og heller ikke tar tester,bga alt har hvert positivt den siste tiden,noe som har hvert veldig rart'!så nå prøver vi uten!=) Holder det med sex i dag og i morgen da?eller flere dager?
Fru Barbro von Kobro Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 Kva meiner du med at alt har vore positivt? Positive el-testar? El skal vel komma sånn ca på siste dag med slim, men om du berre har hatt det ein dag veit eg ikkje heilt.. Hm, dette blei du vel ikkje så klok av, men..
Solskinnsjenta Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 sex idag og imorgen er nok en god ide, kanskje til og med på mandag. Lykke til Kos dere
**bambi22** Skrevet 26. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2006 for noen mnd siden tok jeg el tester,og de alle viste positivt,noe som var veldig rart!det jeg mente =)
**bambi22** Skrevet 26. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2006 Takk for svar!=) har ikke satt meg helt inn i dette enda jeg tror jeg! selvom vi er i 8pp!=) men skal begynne å følge litt bedre med!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå