Gå til innhold

Samleie mellom el og ikm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om det utgjør noen ekstra risiko å ha samleie mellom el og ikm? vi er så redde for å gjøre noe som kan minske sjansen for å bli gravide. vi er i 5 pp og begynner å bli engstelige for at vi ikke skal klare å bli gravide på egenhånd. vet jo at det er mange som prøver mye lenger enn det før det sitter, men likevel.... blir jo så utålmodige:)

lykke til alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror vel ikke det er noen fare med sex, så sant det ikke ¨går altfor hardt for deg..:)

Skrevet

Dette innlegget forstod jeg ikke helt?? Man kan vel bli gravid om man har sex mellom el og ikm? Ellet har jeg misforstått forkortelsene...?? Du mener mellom dag 14 og dag 28 (i vanlig sykluslengde)....????

Skrevet

Hn er vel redd for å skade en evnt spire tenker jeg:) har hatt samme tanker selv.....penis som stanger mot livmortappen..skremmende greier..

Skrevet

Men når blir man gravid da?? Åja.... dere tenker hvis man blir gravid noen dager etter el, og så har sex f eks dagen før man venter mens..... Nå er jeg med???

Skrevet

ja:) hehe...jeg tenkte sånn ihvertfall.....tenker at d tåler ikke såå mye inne der...

Skrevet

hehe, var det jeg mente ja. bare litt dårlig på å forklare meg;) redd for å bli gravid og så gjøre noe som kan føre til at vi mister.

Skrevet

er nok ingen fare=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...