Gjest Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 10 års jubileumsfest etter gymnaset!! jeg er litt spent.. lurer på åssen det kommer til å bli?? heldigvis har jeg ei venninne som jeg vet kommer dit, som også er gravid!! deilig å tenke på at jeg ikke blir den eneste som er edru!! det blir nok ikke lange kvelden, men noen timer, klarer jeg nok ønsk meg lykke til, a!! klem
Ma&Ae Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Spennende å møte folka igjen da!! Lykke til! Kos dere:)
mensana Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Oi! - blir sikkert artig å treffe igjen alle sammen! Vi hadde kjempekjekt 10-årsjubileum! Kos deg!
Gjest Skrevet 26. august 2006 #5 Skrevet 26. august 2006 takk, takk alle sammen!! skal nok klare å fortelle her inne, om jeg har hatt det fint eller ikke.. hehe reiser om ca 10-15 min.. er sulten, som vanlig, så jeg gleder meg til maten!! (indrefilet, nammmmm!!!) klem, klem
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 26. august 2006 #6 Skrevet 26. august 2006 oi,så spennende! kos deg masse:)
Gjest Skrevet 26. august 2006 #7 Skrevet 26. august 2006 sånn! da er jeg hjemme!! har hatt det kjempekoselig!! ganske gøy å se alle de jeg vanka sammen med før! og sååå mange jeg ikke huska navnet på, men kjente igjen i ansiktet!! dessuten var vi 5 (!!) stk som er gravide!! god mat, hyggelig stemning!! skulle gjeren ha vært der uten baby i magen også, da hadde jeg nok blitt myyye lenger der!! ...men beina mine i høyhelte sko, passa liksom ikke i lengden.. er helt gåen i beina, m en det var verdt det!! ) klem, klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå