Gå til innhold

rosa rosa rosa!!!! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...litt usikker på om jeg skulle tørre meg inn her...testet med hjemmetest i dag...den var rosa gitt!!! Har testet 5!! ganger siden tirsdag...og alle har vært positiv, men veeeeeldi veeeeldi svakt rosa!!! :-) Ikm om tre dager....men skulle vell være veeeldi rart om 5 tester er uriktig!!??!!

Vet det var litt tidlig å teste mandag...men siden det produseres hcg når egget har festet seg, tenkte jeg at det fikk stå sin prøve! Vanskelig å la være...som de aller fleste vet!!!! :-)

Uansett...HER ER JEG!!! :-) Håper bare jeg blir værende....

Ganske nervøs!!!

Hvis alt er riktig, har jeg termin rundt 8 mai.... :-)

Skrevet

Gratulerer med spiren! Flere som er testoman skjønner jeg! Har testa 5 ganger selv jeg...og en strek er en strek og et pluss er et pluss sies det....så vi får stole på det! Lykke til!

Skrevet

Ja...har mann først tatt en test å fått svak strek, så klarer mann ikke å la det vær!!! Litt utolmodig....godt å vite at jeg ikke er unormal da! :-)

Tenkte å ta en ny på mandag....bare for å være enda mer sikker liksom... ;-) Så blir det vell legen neste, tipper jeg!!!! :-)

Skrevet

Ja, ikke sant! Lykke til. Fikk ikke legetime før i slutten av første trimester, så venter i spenning. Når skal du?

Skrevet

gratulerer til deg, er litt nervøs jeg ôg har testet positivt to ganger får bare håpe alt går bra for oss.)

Skrevet

Tror jeg skal levere urinprøve hoss på legekontoret tirsdag...så får vi se da, når jeg får time....! :-)

Skal teste i morgen tidlig hjemme....hærreguuud, timene går sakte!!!!! :-) Masse lykke til alle andre også!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...