Stirra ner 32+5 Skrevet 26. august 2006 #1 Del Skrevet 26. august 2006 Husker ikke dette fra forrige svangerskap, jeg...he he. Når gjør man det i så tilfelle? Pleier det å være lang ventetid, og i hvilken uke er det vanlig å begynne hos jordmor? Jeg skal til legen i ca uke 10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 26. august 2006 #2 Del Skrevet 26. august 2006 jeg måtte bestille dette selv. Var hos lege uke 8 og ringte uka etter å bestilte time hos jordmor, skal dit i uke 15:) 8+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 26. august 2006 #3 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg gjorde ikke det i fjor... Da fikk kommunens jordmor beskjed av legesenteret om at jeg var gravid og ringte meg for å høre om jeg ville ha kontroller hos henne. Nå har jeg bytta legestasjon, så vet ikke hvordan det funker her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 26. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 26. august 2006 Hmmm. Får se etter legetimen, da. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå