Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #1 Del Skrevet 26. august 2006 Kanskje jeg er dum som spør..men jeg vet faktisk ikke hva det betyr..håper noen kan hjelpe meg...pp? ikm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #2 Del Skrevet 26. august 2006 pp er vel prøveperiode, for de som prøver å få barn. ikm er ikke kom mens? Altså den dagen en egentlig skal ha mens, men håper at den ikke kommer ;0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 26. august 2006 #3 Del Skrevet 26. august 2006 pp=prøveperiode, antall mensperioder de har prøvd å blitt gravide ikm=ikke-kom-mens, den dagen du håper mensen ikke kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. august 2006 #4 Del Skrevet 26. august 2006 hehe...takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
secret Skrevet 26. august 2006 #5 Del Skrevet 26. august 2006 PP – prøveperiode. Brukes i forbindelse med fertilitetsbehandling og angir hvor mange ganger du har forsøkt, f.eks 2. PP du finner alle forkortelsene som brukes i debattene på "bli gravid"-debatten. tråden heter "nyttig info....." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 26. august 2006 #6 Del Skrevet 26. august 2006 Hmm, det var vel litt feil vel... pp er prøveperiode for alle som prøver å bli gravide, ikke bare de som får behandling=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå