Gå til innhold

Stakkars småen var på "slankekur" i går! Frustrert pappa i heimen!

Anbefalte innlegg

Jeg skulle på hole in the sky og det begynte klokken 6 så jeg dro hjemmenifra klokken 5 og pappaen skulle ha han. Har litervis med pumpemelk i frysen så dette skulle gå bra!!!

Jeg ammet han godt før jeg dro. Men da jeg var gått satte helvetet i gang. Da han egentlig skulle spise klokken halv 7 nektet han. Og han skrek visst i ett, og der satt pappaen og tanten og visste hverken bak eller frem! Ikke ville han sove heller!

Han legger seg vanligvis halv 7, men i nitiden var pappaen lei og kjørte ned til meg med flasken og småen, jeg fikk i han 50 ml (hehe og han som tar sikkert MINST 200!) fra flasken også var det nekt.

De kjørte hjem og småen skrek og klagde til klokken 23.00 før han ble lei og sovnet stakkars!

Jeg gav meg heldigvis å drikke klokken halv ni når jeg hørte hvordan det gikk hjemme. Litt skuffet etter bare tre øl :( skulle liksom være min dag!

Han våknet i 5 tiden og ville ha pupp så da tenkte jeg at alkoholen måtte være ute og han koste seg! Dere skulle sett det smilet når han så at jeg fisket frem puppen! SÅÅÅÅ glad! Og i dag har han ikke sluppet meg ut av syne og lagt og kost med puppen hele tiden.

Han hadde en 15 minutters lang samtale med ene puppen etter et måltid og kjeftet om jeg prøvde å pakke den vekk. Han måtte jo fortelle hvor mye han hadde savnet den!

Og pappaen sa: ALDRI MER!!!!!! ihvertfall ikke før han har begynt på grøt, akk ja 1 1/2 måned til neste gang da :(

Fortsetter under...

det går greit om jeg går ut etter at han er lagt, og jeg skal amme så lenge jeg kan, ihvertfall til han er 1 år om det går!

blir nok greiere når han kan begynne med grøt da :) og ikke er så avhengeg av puppen.

Keg har gått hjem mang en kveld jeg også... Er en del av gamet det.

Men, jeg tenker at det er jo kos at dem savner meg også da :)

Dessuten så er faktisk ikke et år all verdens heller. Prøv igjen dere. Øv litt mer med flasken til vanlig så går det nok fint tilslutt :)

Annonse

Hehehehe, ser ut som vi har samme problemet :o)

Vesla her er også en bestemt liten frøken, og illskriker bare hun ser flasken! Hun er 4,5 mnd så vi har såvidt begynt med litt grøt, men hun er ikke noe særlig glad i det heller enda.... Bare pupp som er godt nok ja :o)

Åååååå...så nydelig da =) Litt kos at han tydelig savnet deg også da...(men fy søren så frustrerende også!!!!!)

Prøv å vær bort litt oftere slik at han venner seg til flaska, men bare vær borte i en time eller to...så kan du nok ta deg en ordentlig fest snart...synd det ikke funket i går da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...