Paddelora Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 Har ikke vært innom her på lenge!!!! Derfor syns jeg det var på tide med en liten oppdatering på hvordan det går med meg... Var på UL i går etter 10 dager med spray, og så en del modne egg, så i kveld settes EL-sprøyta! I morra setter vi oss i bilen og kjører til Trondheim!!! Klokka 07.30 er det oppmøte på Medicus for egguthenting :-)
Smilet:) Skrevet 26. august 2006 #2 Skrevet 26. august 2006 Se der ja, då nærmer det store målet seg med stormskritt!!!!!! No syns eg det er på tide at både du og eg lykkes med å bli gravide:) Og alle andre som har vanka her inne altfor lenge...!!!!!!!!!!!!!!!! Lykke til denne gang Paddelora! Kommer til å slå følge no og vi:) Var på UL i går, og tester el. kvar dag no, slik at vi får satt inn fryseegg i løpet av neste veka! Klem fra augusthøna,
Gøril og Jesper :) Skrevet 26. august 2006 #3 Skrevet 26. august 2006 jeg er vel ei augusthøne. Sitter her på rugedag 10, og merker ingenting. har lyst til å teste hele tiden, men har unnlatt å kjøpe test av den grunn. jeg vil ikke teste for tidlig heller. Spennende tider i vente for mange her vil jeg tenke meg! Lykke til alle sammen !!!
Paddelora Skrevet 26. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2006 Ja, Smilet:) Nå har vi vært her alt for lenge!!!! Har faktisk vært her i ett år... Denne gangen er det vår tur! Så morsomt at du også får innsetting i neste uke!!! Jeg skal krysse fingrene for oss begge!!!! Mange klemmer fra
Paddelora Skrevet 26. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2006 Nei, det er vel litt for tidlig å teste, gøril! Du skal vel ta blodprøve i løpet av uka da? Lykke til :-)
litjpia77 Skrevet 26. august 2006 #6 Skrevet 26. august 2006 Hei! Masse lykke til med uttak på mandag! Får håpe de får ut mange fine egg! Har selv vært til behandling på Medicus nå i august, og har fått oppleve hvor fantastiske peronalet er! De er så omsorgsfulle og greie at jeg har ikke ord... Kjør pent i morgen da! :-)
Paddelora Skrevet 27. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2006 Tusen takk for det!!! Ja de er fantastiske på Medicus! Syns det er koselig å komme dit gang på gang (he-he), men nå håper jeg det blir siste gang (forutenom kanskje et søskenforsøk?) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå