Gå til innhold

Vintersol,rosamor og dere andre

~hope~ i 7.himmel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heihei, så koselig :-).

Ja har begynt på skolen igjen nå, så da blir det litt mindre pc sitting, men jeg er jo innom da hvertfall.

Men jo det går bra her, nå er jeg over IKM, men det har jeg jo vært mange ganger før. Men er litt kvalm om dagene, så kanskje, hih. Får se om jeg tør å ta en test snart.

Men hvordan går det med deg da?

Heeei:o)

Der er du jo:) hvor mange dager er du over da?spennende...

Her går det strålende.Samboer har gitt hele,fulle og klare startsignal.så nå er vi i gang.han vil gjerne ha,prater MYE nå og gleder seg sååå.skal til byen til uka og kjøpe ei vogn.planlegger tidlig,men jo tidligere vi kjøper,jo mindre utgifter blir det på en gang-hvis du sjønner.

Så her har mye skjedd siden sist;)Håper og krysser fingrene for positiv test til deg:)kanskje kommer jeg etter deg om 18dager:o)

Nå er jeg elve dager over, men jeg har vært såpass over før også :(. Men siden jeg er kvalm så kan det jo hende :).

Å så kjekt at han er gira da :-).

Hvilken vogn skal dere kjøpe da? Her venter vi med det til spiren er godt plantet vi da, men må innrømme å har sniket litt på nettet og sett på ulike vogner da. Vil ha en skikkelig baby vogn med fire hjul jeg, syns liksom at de er mer baby.

oi,såpass-har du ikke testet da?får jeg teste for deg;) har du ikke vært kvalm tideligere,men denne mnd?

blir nok basson roma-siden den er best i test.har sett på simo og emmaljunga også-men en del klager på at emmaljunnga har et ekkelt understell og er så lav.men vil ikke bruke 8000 på vogn heller.hva har dere sett på da?(spent/nysgjerrig)enig med deg der ja,liker best 4 hjulinger.syns ikke trehjulingene er fine og blir liksom ikke trygg på dem.

hehe,de fleste gjør vel det.men blir det positivtest i uke 37,så spørs det om ikke flere ting blir innkjøpt:)

Nei har ikke testet, har liksom ikke hatt så stort håp, men tenker å teste snart nå. Nei jeg har ikke vært kvalm før :).

Vet ikke hvilken vogn det er jeg, har du en link? Ja det er de jeg også har sett litt på. Tenkt litt på simo sin bag vogn eller duo vogn i blå, men jeg vet ikke. Lurer på om jeg kanskje kun vil ha bag vogn, siden mange sier at de ikke bruker sports delen uansett fordi den er så tung, og heller kjøper en ny lett trille når den tid kommer. Men jeg vet altså ikke hvilken bag vogn da.

Annonse

se på www.toffeliten.no basson roma/ eller søk på kjøp og salg sidene her inne på BIM.

ja,det er sikkert et godt valg.hørt at mange både skryt og anbefaler simo sine vogn.

sjønner ikke hvordan du klarer å vente.må jo være et godt tegn at du er kvalm nå da.*krysser*fingrene*

Ja de så veldig greie ut, også så billig de var :).

Nei jeg har liksom ikke hatt noe håp denne gangen. Også har jeg mistet troen på disse testene fordi forrige gang så fikk jeg falsk svak posetiv :(. Eller det kan ha vært at det var skyggestrek før de magiske 10 min var gått da, og at det ble blått først etter tidsffisten. Men jeg har ikke orket å kanskje få den forvirrelsen igjen. Men nå har jeg tenkt å teste med digital test, der det ikke går an å få svak posetiv, det er litt tryggere :).

åå, ønskedrømmen,, nå blei jeg sur.

altså, ikke på deg, men bare -litt- misunnelig.

Min mann, som nemlig egentlig var på vei til å bestemme seg for klar, fikk jo den velkjente skrekken når vi for en tid tilbake trodde jeg kunne være gravid, og nå har han bestemt seg for at vi har good tid, og den "vi prøver til våren"-greia har han bare utsatt.

Så, mao, jeg får vel bare ta på meg tålmodighets-masken min og vente jeg da..

men jeg har varslet at når resepten min går ut denne gangen (det er omtrent når vi hadde planer om å starte prøvinga) så får han ta ansvaret. Tross alt har jeg tatt det i 6 år!

Men som sagt, jeg er ikke her inne så mye mer nå. Titter innom innimellom, fordi det er så mye hyggelige folk her, men jeg prøver å holde meg litt unna, og få andre ting å tenke på...

Jeg er jo ung, det er ikke det. Men det er kjipt når han ombestemmer seg sånn, særlig siden det er han som har vært mest ivrig på det med barn til nå.

Må jo holde meg oppdatert på deg da, rosamor, håper du slenger en melding både her og på msn dersom du får en spire!

*klem*

ååå..uff..sjønner deg så utrolig godt jeg. jeg og sambo snakket mye et helt år om barn,og at vi skulle prøve i juli.men da juli kom var han ikke klar og det var ikke tvil om han ikke har tenkt og forberedt seg like alvorlig som meg.sa da til han at jeg mente ramme alvor og det burde han virkelig forstått etter alt,og at jeg var virkelig skuffet av at han ikke har tatt dette alvorlig.vi har vært ilag i 5 år,har hus og biler,god økonomi,så bedre forhold kan nesten ikke et barn bli født inn i så jeg kan ikke sjønne hva du venter på- når vi har snakket så mye og alt.

da skjønte han nok at jeg faktisk mente alvor og virkelig ønsket dette,noe han burde sjønt tidligere.gikk en stund uten at vi pratet noe mer om det.så kom han for 14 dager siden og sa at han ville jo dette,å at jeg har jo rett.ingenting i veien for at ikke vi kunne begynne prøvingen.og at han vil jo virkelig ha smått med meg.da har han visst tenkt en del,kjent på hvordan det skulle blitt å bli far,og snakket en del med kompisene som er fedre.så nå er han helt oppi det.prater,prøver og leser.Se ikke mørkt på det-kanskje ombestemmer han seg innen den tid.er ikke anbefalt at man skal gå på pillen mer enn 5 år sammenhengende-en av grunnene til at jeg sluttet med den i mars/april.

skikkelig nedtur når han ombestemmer seg slik,man forbereder seg mentalt og gleder seg.så skal man stenge av dette igjen-værtfall hvis man virkelig vil nå.

Håper å høre fra deg likevel inni mellom.du er jo bim jenta vår:o)

~klem~

takk skal dere ha jenter:)

Jeg kikker jo innom her innimellom da, og ser hvordan det går med dere og all ting. Er jo så spennende med den lille i magen din Rosamor!

Jeg vet jo at kjærsten vil ha smått, men han trenger vel bare litt mer tid på seg. Nå som skolen har begynt igjen er det litt lettere å tenke på andre ting også, så akkurat nå er jeg ikke så lei meg mer. selvom det stikker litt innimellom.

Men som sagt, jeg roer ned BIMinga litt, men snakk gjerne med meg på msn og sånn! Er bare utrolig kos å høre fra dere, ettersom dere er kjempejenter!

klem fra meg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...